Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej komedia... Czy ja pisałem, że ma coś ze Schwarzeneggera??  :blink:  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może i wyniknąć tragedia ... Zależy co ma z Muprhy'ego  :D :D :D

 

A wracając do tematu. Myślałem, że Niemcy z racji największych koncernów zaczną wypierać diesle jako ostatni, a kolega mi powiedział, że nawet Stuttgart rozpoczął krucjatę:

https://www.pb.pl/sad-w-stuttgarcie-zakaz-wjazdu-dla-diesli-dopuszczalny-867502

 

Uwzięli się na te diesle, a przecież jak wiemy one są statystycznie tam 10 lat młodsze od tych w Polsce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może i wyniknąć tragedia ... Zależy co ma z Muprhy'ego  :D :D :D

 

A wracając do tematu. Myślałem, że Niemcy z racji największych koncernów zaczną wypierać diesle jako ostatni, a kolega mi powiedział, że nawet Stuttgart rozpoczął krucjatę:

https://www.pb.pl/sad-w-stuttgarcie-zakaz-wjazdu-dla-diesli-dopuszczalny-867502

 

Uwzięli się na te diesle, a przecież jak wiemy one są statystycznie tam 10 lat młodsze od tych w Polsce...

 

 

Tylko jak zwykle podano wyrok sądu nie całkiem precyzyjnie. Zakaz ma dotyczyć starszych diesli nie spełniających norm Euro 6, a nie wszystkich, jak to trąbią media w Polsce...

 

"Niemiecki sąd wydał orzeczenie w sprawie apelacji wniesionej przez rząd przeciwko zakazom wprowadzonym przez Stuttgart i Dusseldorf. Władze tych miast w trosce o jakość powietrza wyrzuciły z centrów auta z silnikami Diesla niespełniającymi najnowszej normy Euro 6" - źródło: Reuters.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Projektant miał tylko siekierę, jak go rzeźbił w drewnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a jak to jest z tą turbiną w nowych benzynach? Czy ona ma.jakis program chłodzenia przy gaszeniu silnika czy trzeba odczekać zanim się zgasi silnik na spadek obrotów? Chodzi mi o 2 l benzynę w audi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

Wracając do tematu. Rendery i film szpiegowski nowego Jimny'ego widzieli?  :wub:

 

Widziałem.

Grill i lampy jakoś mi nie pasuje do reszty. :(

Chyba obecny fajniejszy. A pewny będę jak zobaczę nowego w realu.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak zwykle podano wyrok sądu nie całkiem precyzyjnie. Zakaz ma dotyczyć starszych diesli nie spełniających norm Euro 6, a nie wszystkich, jak to trąbią media w Polsce...

 

"Niemiecki sąd wydał orzeczenie w sprawie apelacji wniesionej przez rząd przeciwko zakazom wprowadzonym przez Stuttgart i Dusseldorf. Władze tych miast w trosce o jakość powietrza wyrzuciły z centrów auta z silnikami Diesla niespełniającymi najnowszej normy Euro 6" - źródło: Reuters.

Widziałem.  To pozostaje i tak wiele milionów aut... Np całkiem nowe i popularne silniki BMW N47 (montowane też w toyocie) to tylko euro5...

 

(...)W 2016 roku 46 proc. samochodów sprzedawanych u zachodnich sąsiadów posiadało jednostkę wysokoprężną pod maską. Eksperci szacują, że w 2030 roku takie auta będą stanowić zaledwie 9 proc. całego wolumenu.

Producenci z Niemiec zaproponowali, żeby miejscowe władze zrezygnowały z wprowadzania zakazów w zamian za obietnicę naprawy samochodów, których emisja budzi wątpliwości. Jednak może to być bardzo kosztowna akcja, ponieważ w grę wchodzi nawet 13 mln aut...

 

(...)Volkswagen daje do 10 tys. euro (obecnie to równowartość prawie 43 tys. zł) premii na nowe auto kierowcom, którzy oddadzą na złom samochód – dowolnej marki – z silnikiem Diesla spełniającym normy emisji spalin od Euro 1 do Euro 4.

 

Ciekawe ile z tych aut przekroczy Odrę w ciągu najbliższych lat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

B5 Push-up? 


Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podpuszczaj... ;)

Obśmiałem się jak norka :blink::D

Dziękuję za merytoryczną, fachową, rzetelną odpowiedz na mój post. Wiele wnosisz do tematu :-)

 

 

W kwestii aut. 2.0 D4D z 2015r po odpaleniu na mrozie -12 stopni ma obroty 1200. Wydawało mi się przed mrozami miało 800-900 Tak ma być? Auto mam od miesiąca jako zastępcze i dopiero dziś to zauważyłem.

Tak, ale to tylko chwile. Tak właściwie mają wszystkie samochody którymi jeździłem ostatnie lata.

 

Widziałem. To pozostaje i tak wiele milionów aut... Np całkiem nowe i popularne silniki BMW N47 (montowane też w toyocie) to tylko euro5...

 

(...)Volkswagen daje do 10 tys. euro (obecnie to równowartość prawie 43 tys. zł) premii na nowe auto kierowcom, którzy oddadzą na złom samochód – dowolnej marki – z silnikiem Diesla spełniającym normy emisji spalin od Euro 1 do Euro 4.

Nie prawda. Toyota Avensisem 2.0 D4D (BMW N47) spełnia normę Euro 6. Chyba to był główny powód dla którego Toyota zrezygnowała ze swoich 1AD/2AD - w Europie dziś część rynku należy do Diesli.

VW i nie tylko on, daje te zniżki, ogólnie bardzo sobie w ten sposób napędzają gospodarkę. No i słowo klucz "do" 10k€...

Edytowane przez Krzysiek16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pytanie do znaffców: czy te nowoczesne diesle mają jakiś "ochronny" program przy pracy na zimo? Zauważyłem teraz przy dużych mrozach, że auto przez kilka minut wręcz nie chce puszczać na wyższe obroty, choć szybko dochodzi do pewnego pułapu. To (subiektywnie) nie chodzi o specyfikę zimnego silnika jako takiego i jego relatywnie gorszych osiągów na zimno (if-ju-noł-łot-aj-min).

Testowałem przez weekend XC90 D5 i były podobne obrazki. Po kilku minutach silnik pozwalał już robić wszystko.

Czujnik temperatury silnika - nie pozwala przycisnąć jak silnik jest zimny. Mam 5 km do autostrady i ostatnio wydarzyło mi się tak samo. Max prędkość 140km/h i 2500 obrotów. Prosto z samochodu dzwoniłem do serwisu żeby mi go zabrali z biura i podstawili zastępczy lecz otrzymałem wytłumaczenie jak powyżej.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo dieslow i spelniania norm to ogladnalem akurat wczoraj dokument na netflixie Brudna Forsa i pierwszy odcinek jest o dieselgate. Wiadomo ze volkswagen oszukiwal i jak samochod wykrywal ze jest testowany na rolkach (przez brak ruchow kierownica) to spelnial normy a podczas tej samej procedury ale juz na drodze przekraczal 40 krotnie normy.

 

To o czym jednak nie wiedzialem to ze przetestowano tez mercedesy i bmw i one tez przekraczaja normy 6-8 krotnie tyle ze w zasadzie legalnie. W zapisach normy jest zapisany kruczek ze samochod moze przekroczyc normy aby chronic silnik przed uszkodzeniem. W praktyce na codzien prawie caly czas przekracza te normy bo inaczej filtry byly by do wymiany co kilka tysiecy kilometrow.

 

Problem w tym ze ktos kto powinien sie zajac tymi rzeczami, na przykladzie volkswagena land dolna saksonia jest drugim co do wielkosci udzialowcem w tymze volkswagenie.

 

Tak ze tego apropo czystych diesli.

 

Mozna tez mowic ze toyota nie potrafila robic diesli ale moze po prostu probowala je robic rzeczywiscie spelniajac normy wiec byla z gory skazana na porazke przy nieuczciwej konkurencji?

Edytowane przez siruspan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ale kocham starsze RR, Patrioty, Commandery, Cherokee i Grand Cherokee, Wagoneery, Wranglery, Defendery, Discovery I/II/III/IV, Bronco, Gelendę, Patrioty, Vitary, Land Cruiser i inne kioski ruchu na kołach  :P

Podobają mi sie również ''siekierką'' ciosane nadwozia.

 

 

 

 

Zapowiedź  pickupa LR hehe

post-95072-0-60008400-1519995591.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hołkowwi zabrali prawo jazdy na 3 miesiące- było 50 km/h a chłop jechał ponad 100....życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hołkowwi zabrali prawo jazdy na 3 miesiące- było 50 km/h a chłop jechał ponad 100....życie

A przyjal mandat?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edyta: Nie przyjął

Mieszkam niedaleko niego i dość często jeździmy s-51 ( Olsztyn- Olsztynek na W-we).

I uwierz mi ani razu nie widziałem żeby jechał przepisowo. Sytuacja z wtorku jak śmignął mi swoim gt-r . Radaru w oczach nie mam ale min. 200 km/h  było jak nic.

Jak to przeczytałem w komentarzach:

"Makao.....i po makale panie Krzysiu" :-))))))

Edytowane przez pawel007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przyjął mandatu - kwestionuje pomiar prędkości

Niemniej prawko mu zatrzymali - takie ich prawo.

Teraz będzie w sądzie udowadniał że źle zmierzyli i ma na to duże szanse.

 

Tyle że zajmie to więcej niż 3 miesiące :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo dieslow i spelniania norm to ogladnalem akurat wczoraj dokument na netflixie Brudna Forsa i pierwszy odcinek jest o dieselgate. Wiadomo ze volkswagen oszukiwal i jak samochod wykrywal ze jest testowany na rolkach (przez brak ruchow kierownica) to spelnial normy a podczas tej samej procedury ale juz na drodze przekraczal 40 krotnie normy.

To o czym jednak nie wiedzialem to ze przetestowano tez mercedesy i bmw i one tez przekraczaja normy 6-8 krotnie tyle ze w zasadzie legalnie. W zapisach normy jest zapisany kruczek ze samochod moze przekroczyc normy aby chronic silnik przed uszkodzeniem. W praktyce na codzien prawie caly czas przekracza te normy bo inaczej filtry byly by do wymiany co kilka tysiecy kilometrow.

Problem w tym ze ktos kto powinien sie zajac tymi rzeczami, na przykladzie volkswagena land dolna saksonia jest drugim co do wielkosci udzialowcem w tymze volkswagenie.

Tak ze tego apropo czystych diesli.

Mozna tez mowic ze toyota nie potrafila robic diesli ale moze po prostu probowala je robic rzeczywiscie spelniajac normy wiec byla z gory skazana na porazke przy nieuczciwej konkurencji?

A potem sowicie opłaceni samochodowi liderzy opinii, testerzy, opowiadają jak to diesel wydala spaliny czystsze od wciąganego powietrza ;) a to bajka ze stanowiska testowego jaka nigdy nie ma miejsca w realu, bo kopciuch to kopciuch ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi sie również ''siekierką'' ciosane nadwozia.

 

 

 

 

Zapowiedź  pickupa LR hehe

Łoo matko.


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie głośne medialnie przekroczenie prędkości przez Hołowczyca zakończyło się przedawnieniem

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej przekroczył rzekomo o 110 km/h, a okazało się ze o 70 km/h. Przekłamują wideorejestratory, wystarczy że radiowóz przyspiesza i pomiar z kapelusza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo dieslow i spelniania norm to ogladnalem akurat wczoraj dokument na netflixie Brudna Forsa i pierwszy odcinek jest o dieselgate. Wiadomo ze volkswagen oszukiwal i jak samochod wykrywal ze jest testowany na rolkach (przez brak ruchow kierownica) to spelnial normy a podczas tej samej procedury ale juz na drodze przekraczal 40 krotnie normy.

 

To o czym jednak nie wiedzialem to ze przetestowano tez mercedesy i bmw i one tez przekraczaja normy 6-8 krotnie tyle ze w zasadzie legalnie. W zapisach normy jest zapisany kruczek ze samochod moze przekroczyc normy aby chronic silnik przed uszkodzeniem. W praktyce na codzien prawie caly czas przekracza te normy bo inaczej filtry byly by do wymiany co kilka tysiecy kilometrow.

 

Problem w tym ze ktos kto powinien sie zajac tymi rzeczami, na przykladzie volkswagena land dolna saksonia jest drugim co do wielkosci udzialowcem w tymze volkswagenie.

 

Tak ze tego apropo czystych diesli.

 

Mozna tez mowic ze toyota nie potrafila robic diesli ale moze po prostu probowala je robic rzeczywiscie spelniajac normy wiec byla z gory skazana na porazke przy nieuczciwej konkurencji?

Wie ktoś może jak skończyła się dla VW ta afera z oszukiwaniem na pomiarach spalin? W USA grożono im 15k$ od każdego sprzedanego auta. Koncert Bosch który im dostarczał że sterowniki do oszukiwania na testach też udawał że nic nie wie. Sprawę zamieciono pod dywan?

Chyba niektórym wolno więcej niż innym...

A na przykład Toyota, której paru kierowców w USA pomyliła gazu z hamulcem, sprawdziła potem wszystkie wyprodukowane przez siebie auta, co było, podejrzewam, dość drogą akcją serwisową...

 

A propos Hołowczyca - może na ręku miał zegarek który reklamował - Atlantic z tachometrem - może on mu wskazał niższa prędkość!

Edytowane przez Krzysiek16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.