Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

2.0 tdi czy tfsi? 

Pytam o ekran dotykowy bo jak ustawiłem fotel pod siebie to trochę mam daleko do niego, żeby ustawić trasę itp. 

Teraz mam wersję bez ekranu dotykowego i ustawiam wszystko kółkiem i gładzikiem obok lewarka skrzyni, a nie jestem wcale jakiś mega wysoki. 


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

TFSI

 Sięgam bez problemu

 lewarka  jako takiego nie mam- to automat. czyli raczej Joysick

 

 w sumie to tak wyszło

 Gdy wybierałem to:

 BMW z 3-ka i Z2 nie chciało się ugiąc o dodatkowe 5% i nie dawało pakietu "conect" czy jak mu tam( a musimy mieć nawigę.. podobno)

Volvo potraktowalo mnie jak idiotę

Gwiazda za mało oferowała w mojej kwocie..

 padło na Władcę pierścieni. i tak zostało- duży rabat dostałem bezpośredni z WV/Audi AG a  polski dealer to zaakceptowal :)

Edited by mkl1

Pozdrawiam Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

się zrobi

 ale na ręku mam tylko Tissota z 2003 :o:ph34r:


Pozdrawiam Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolałbym kieszonkowego :) zamiast obecnego.

 czekam na odbiór starej Doxy i Delbany

 to zamienię   tissotem :)

Edited by mkl1

Pozdrawiam Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że są tu znawcy i obeznani w temacie, wiec się podpytam. Jeżdżę w klimacie -4 do + 35 stC. Gdzie te -4 stC to rzadka przypadłość. Opłaca mi się kupować wielosezonówki, czy brać letnie lacze? Nie jeżdżę dużo, max 15k km. Potrzebowałbym rozmiar 235/40/19”. Podobno powinienem się skupić na Continentalach bądź Michelinach. Przy moim zamiłowaniu do wszystkiego co włoskie brałem pod uwagę Pirelli, ale mi odradzono. Jakieś sugestie? Będę wdzięczny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę za mało danych ale skoro bardzo rzadko jest na minusie a potrzebujesz 19",ja wybrałbym Michelin albo Pirelli. Gdyby niespodziewanie pojawił się śnieg, zawsze zostaje bus lub taxi:)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maritimeeng

Wiem, że są tu znawcy i obeznani w temacie, wiec się podpytam. Jeżdżę w klimacie -4 do + 35 stC. Gdzie te -4 stC to rzadka przypadłość. Opłaca mi się kupować wielosezonówki, czy brać letnie lacze? Nie jeżdżę dużo, max 15k km. Potrzebowałbym rozmiar 235/40/19”. Podobno powinienem się skupić na Continentalach bądź Michelinach. Przy moim zamiłowaniu do wszystkiego co włoskie brałem pod uwagę Pirelli, ale mi odradzono. Jakieś sugestie? Będę wdzięczny

Mam ten sam rozmiar w vw cc. Kupilem nowe conti sport 6. Świetna przyczepność, bardzo dobrze na mokrym ale bardzo głośne... a w Holandii dawno nie widziałem śniegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy jakie jest Wasze zdanie jeśli chodzi o wszelkiej maści powłoki ochronne typu ceramika i pochodne?

 

Hit czy kit ?

 

Dziękuję za merytoryczne uwagi.

 

Pozdrawiam.

Ja mam na aucie i ceramikę, i folię. Przód w foliach, resztą powłoka. I z tych dwóch opcji następny raz wybrałbym tylko folię, nawet na 1/3 maski. Lepiej zabezpiecza przód, brud schodzi szybciej niż z ceramiki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę za mało danych ale skoro bardzo rzadko jest na minusie a potrzebujesz 19",ja wybrałbym Michelin albo Pirelli. Gdyby niespodziewanie pojawił się śnieg, zawsze zostaje bus lub taxi:)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Mam ten sam rozmiar w vw cc. Kupilem nowe conti sport 6. Świetna przyczepność, bardzo dobrze na mokrym ale bardzo głośne... a w Holandii dawno nie widziałem śniegu.

Ze dwa lata temu, popadało trochę, ale dosłownie 2-3 dni i po wszystkim. Zawsze jeździłem na Continentalach, ale znajomi polecają mi Micheliny właśnie PilotSport 4S jako letnie. Całoroczne w upały pewnie szybko się ścierają, co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem Pilot Sporty 4s, to już lekko sportowe opony, kleją dobrze, ale rozgrzane. W warunkach niskich temperatur i mokrej drogi nie będą się dobrze zachowywać.

Ja bardzo polecam Pirelli P Zero, nawet zimne nieźle trzymają, są trwałe i w miarę ciche. Byłem zdziwiony jak dobrze kleiły w mocnym tylnionapędowym sportowym samochodzie na alpejskich przełęczach przy temperaturach 5-10 stopni. A w moim dwutonowym Audi A6 inny komplet spokojnie wytrzymał 40 tys. km i jeszcze sporo bieżnika zostało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maritimeeng

Tez stoję przed wyborem opon na lato. Conti 6 będą już bardzo głośne na 255 przód i 285 tył. Szukam dobrych i cichszych. Myślałem również o Pirelli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już przeszedłem z opcji zimowe i letnie na opcje całoroczne + letnie.

Przy takich zimach w PL jakie mamy to zimowe są mi zbędne, gdzie 70% poruszam się po W-wie.

Całoroczne sa idealne na okres jesienno-zimowo-wiosenny.

Wahanie temp. są zbyt duże. Rano może być przymrozek a w dzien 6-10*C. Letnia rano może zatańczyć, zimowa w dzień będzie pływać, całoroczna zachowuje się wtedy idealnie. Poza tym jak już przychodzi wiosna to nawet i na maj mogę zahaczyć jeżdżąc na całorocznej, bez spiny w marcu/kwietniu podczas fali wymian no i znowu przy sporych wahaniach temp. Od kwietnia/maja do "piździernika" na letnich i później znowu wjazd na całoroczne....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patryk, ja jezdze na wielosezonowych, jeden komplet mi sie starl okolice 60kkm kolejny wytrzymal do okolo 130kkm, ale tyl mi sie wyzabkowal. Teraz z ograniczeniami do 100km/h na autostradzie w NIDERLANDACH :ph34r: to na czymkolwiek pojedziesz  :lol: 


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

My tak sobie gadu, gadu, a w sumie "bez zdjęcia się nie liczy" :)

post-110630-0-42752200-1579606016_thumb.jpgpost-110630-0-32936300-1579606200_thumb.jpgpost-110630-0-89318900-1579606235_thumb.jpg

 nie wiem dlaczego ale wkleiło sie do góry nogami :(

Edited by mkl1

Pozdrawiam Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już przeszedłem z opcji zimowe i letnie na opcje całoroczne + letnie.

Przy takich zimach w PL jakie mamy to zimowe są mi zbędne, gdzie 70% poruszam się po W-wie.

Całoroczne sa idealne na okres jesienno-zimowo-wiosenny.

Wahanie temp. są zbyt duże. Rano może być przymrozek a w dzien 6-10*C. Letnia rano może zatańczyć, zimowa w dzień będzie pływać, całoroczna zachowuje się wtedy idealnie. Poza tym jak już przychodzi wiosna to nawet i na maj mogę zahaczyć jeżdżąc na całorocznej, bez spiny w marcu/kwietniu podczas fali wymian no i znowu przy sporych wahaniach temp. Od kwietnia/maja do "piździernika" na letnich i później znowu wjazd na całoroczne....

Ciekawe podejście do tematu opon

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem Pilot Sporty 4s, to już lekko sportowe opony, kleją dobrze, ale rozgrzane. W warunkach niskich temperatur i mokrej drogi nie będą się dobrze zachowywać.

Ja bardzo polecam Pirelli P Zero, nawet zimne nieźle trzymają, są trwałe i w miarę ciche. Byłem zdziwiony jak dobrze kleiły w mocnym tylnionapędowym sportowym samochodzie na alpejskich przełęczach przy temperaturach 5-10 stopni. A w moim dwutonowym Audi A6 inny komplet spokojnie wytrzymał 40 tys. km i jeszcze sporo bieżnika zostało.

W masę „lepszych/szybszych” samochodach widziałem te P Zero, dziwiło mnie, że znajomi mi odradzali.

 

Patryk, ja jezdze na wielosezonowych, jeden komplet mi sie starl okolice 60kkm kolejny wytrzymal do okolo 130kkm, ale tyl mi sie wyzabkowal. Teraz z ograniczeniami do 100km/h na autostradzie w NIDERLANDACH :ph34r: to na czymkolwiek pojedziesz :lol:

to racja, może nawet będzie trzeba samochód zmienić na oszczędniejszy, jak szybciej niż 100km/h się nie pojedzie. A te ograniczenie to chyba od marca wchodzi z tego co mi wiadomo, ale mogę się mylić a wtedy będę się bał otwierać skrzynkę na listy

 

Jakie opony miałeś? Tzn marka i model?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem Pilot Sporty 4s, to już lekko sportowe opony, kleją dobrze, ale rozgrzane. W warunkach niskich temperatur i mokrej drogi nie będą się dobrze zachowywać.

Ja bardzo polecam Pirelli P Zero, nawet zimne nieźle trzymają, są trwałe i w miarę ciche. Byłem zdziwiony jak dobrze kleiły w mocnym tylnionapędowym sportowym samochodzie na alpejskich przełęczach przy temperaturach 5-10 stopni. A w moim dwutonowym Audi A6 inny komplet spokojnie wytrzymał 40 tys. km i jeszcze sporo bieżnika zostało.

W masę „lepszych/szybszych” samochodach widziałem te P Zero, dziwiło mnie, że znajomi mi odradzali.

 

Patryk, ja jezdze na wielosezonowych, jeden komplet mi sie starl okolice 60kkm kolejny wytrzymal do okolo 130kkm, ale tyl mi sie wyzabkowal. Teraz z ograniczeniami do 100km/h na autostradzie w NIDERLANDACH :ph34r: to na czymkolwiek pojedziesz :lol:

to racja, może nawet będzie trzeba samochód zmienić na oszczędniejszy, jak szybciej niż 100km/h się nie pojedzie. A te ograniczenie to chyba od marca wchodzi z tego co mi wiadomo, ale mogę się mylić a wtedy będę się bał otwierać skrzynkę na listy

 

Jakie opony miałeś? Tzn marka i model?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe podejście do tematu opon

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Nie nowatorskie, na forach samochodowych w temacie opon już wiele osób to stosuje przy pogodzie jaką mamy obecnie w PL.

Jesli nie mieszkam w górach a w duzych miastach służby porządkowe w miarę ogarniają temat to kupowanie zimówek mija się z celem. Z letnimi to jest loteria. Przy całorocznych w okresie tzw. "zimowym" na skrajach tego okresu jesteś przygotowany na wahania temp. o ktorych pisałem powyżej. Gdy w nocy i rankiem spadnie poniżej zera lub jest w ok. zera a w dzień dochodzi do nawet 10*C stopni, caloroczne sa super rozwiązaniem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W masę „lepszych/szybszych” samochodach widziałem te P Zero, dziwiło mnie, że znajomi mi odradzali.

 

 

 

To czasami może wynikać z nieporozumienia związanego z nazewnictwem, bo oprócz klasycznych P Zero są jeszcze P Zero Nero, P Zero Rosso, czy P Zero Corsa, których nie znam, ale mogą nie być tak dobrymi oponami. 

Moim zdaniem opona musi być niezła, żeby Porsche brał ją na pierwszy montaż do samochodów z serii GTS, czyli bardziej nastawionych na sport. A tak jest z Pirelli P Zero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nowatorskie, na forach samochodowych w temacie opon już wiele osób to stosuje przy pogodzie jaką mamy obecnie w PL.

Jesli nie mieszkam w górach a w duzych miastach służby porządkowe w miarę ogarniają temat to kupowanie zimówek mija się z celem. Z letnimi to jest loteria. Przy całorocznych w okresie tzw. "zimowym" na skrajach tego okresu jesteś przygotowany na wahania temp. o ktorych pisałem powyżej. Gdy w nocy i rankiem spadnie poniżej zera lub jest w ok. zera a w dzień dochodzi do nawet 10*C stopni, caloroczne sa super rozwiązaniem. ;)

Pierwszy raz się spotykam z takim zestawieniem i stwierdzam ze to genialny pomysł. Sam jeżdżę na wielosezonowkach non stop i w lato trochę ich szkoda

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny nabytek ta a4, do tego 2.0 z potencjałem :)

 

Ceramka nie daje  gwarancji, ze  lakier sie nie uszkodzi. Sprawi ze  auto bedzie przez dłuższy czas czystsze, a to zadanie spelnio rowniez wosk. Co wybrac to według uznania 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.