Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze kusi to wyciszenie g60 ale imo g30 jest w środku 1000x ładniejsze, te 'nowoczesne' tablety to taka tandeta jest

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem G30, mam G80 i też obawiałem się tabletów, ale po tygodniu przestały mi przeszkadzać. Właściwie to nie obraziłbym się na osobne przyciski do podgrzewania i wentylacji foteli i więcej zastrzeżeń do ergonomii nie mam. Natomiast bezdyskusyjnie jakość ekranów i działanie aplikacji to zupełnie inny poziom niż G30. Mam auto rok i zawsze wszystko działa, nic się nie zawiesiło, a apple car play zawsze działa bez kabla i bez opóźnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, bober5264 napisał(-a):

Kurcze kusi to wyciszenie g60 ale imo g30 jest w środku 1000x ładniejsze, te 'nowoczesne' tablety to taka tandeta jest

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

 

Jesli mialbym wybierac to G30 nie ma podejscia do G60 (nawet z jego minusami). To dwa rozne swiaty i roznica klas oraz generacji.


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie brałem go po uwagę, ale chyba muszę zrobić jade próbna, dzięki za opinie

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale aż kusi Turbo przerejestrować i poprosić o coś z 430 xD

Teraz tylko zastanawiam się czemu na przód i tył dają inne numery 276eb314e4186dcaed6022981a156cce.jpg

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

Ostatnio wieszalem psy na RAV4, ludzie z Toyoty najwyrazniej przeczytali moj wpis i zabrali mi samochod. W ramach pokuty dostalem Volvo XC60 T8.
Ufff powiew normalnosci, choc jest to konstrukcja leciwa.
Kilka rzeczy w porownaniu z Toyota i SQ5.
1. Wyciszenie - samochod jest o wiele cichszy niz RAV4. Natomiast przy predkosciach autostadowych glosniejszy niz SQ5.
2. Naped - silnik spalinowy - 310KM (naped przod) i elektryczny 145KM (naped tyl). Nawet dobrze reaguje na gaz. Zawsze zostawia sobie prad w akumulatorze na ewentualne przyspieszenia (w przeciwnosci do RAV4). Skrzynia z niewiadomych mi powodow trzymala czesto dosc niskie biegi, co powodowalo zwiekszona glosnosc i zuzycie paliwa. Strzynia czasem potrafila szarpnac albo zmienic bieg z trudnoscia. Mialem juz XC60 przez dwa tyg na testach, ale rozczarowalo mnie wtedy jedna rzecza - dolaczaniem napedow. Na sliskiej nawierzni to byla tragedia. Aczkolwiek, byl to przedliftowy model. W polifcie jest lepiej, ale nie jest super. Nadal czuc dolaczanie elektrycznego silnika przy wcisnieciu gazu na sliskim asfalcie w zakrecie.
3. Zuzycie paliwa - w 330km trasie - autostrada - duze miasto - autostrada. Zaczynajac z pustym aku, samochod sam zdecydowal kiedy ma doladowac aku na autostradzie, tak, zeby w miescie uzywac aku. Niestety, zuzyl wtedy az. 7.5l. Niby nieduzo na ponad 2.1t samochod, ale z drugiej strony SQ5 zuzywa na podobnej trasie troche mniej. RAV4 nie ma opcji automatycznego doladowywania (chyba, ze nie znalazlem), ale przy recznej zabawie, zlazlem do 5,5l-6l. Zdecydowanie mniej.
4. Zawieszenie - dostalem samochod wyposazony w zawieszenie pneumatyczne - nie ma co porownywac do RAV4, porownajmy do SQ5. Audi ma o wiele wieksze mozliwosci regulacji. Nie dosc, ze wysokosc i twardosc zawieszenia jest zalezna od trybow, to jeszcze mozna ustawic je jak sie chce w trybie indywidual. W Volvo - tryb Hybrid (nisko zawieszone i dosc twardo), Power (jescze nizej i tak samo twardo), Pure (tez nisko i taka sama twardosc) i Offroad (super wysoko, ale mozna jechac w tym trybie do 30km/h). Nie ma trybu komfortowego i w sumie twardosc zawieszenia sie nie zmienia. Audi jest pod tym wzgledem o wiele lepsze takze jesli chodzi o sportowe odczucia z jazdy.
5. Fotele - aaaah... zapomnialem, ze Volvo ma najlepsze fotele na swiecie (ok, w Panamerze byly wygodniejsze, ale twardsze). Tu mozna zrobic za jednym zamachem 2000km i dupka tego nie odczuje.
6. Bagaznik - tak, ma garbik.
7. Infosystemy - niby wszystko jest, ale brakuje mozliwosci konfiguracji. Zegary pokazuja mape, albo jej nie pokazuja i to jest cala konfiguracja.

Podsumowujac XC60 trzyma sie dzielnie, moze jest za swieta trojca czyli Mercem, Audi, BMW, ale cenowo jest przed. Volvo u mnie oferuje super rabaty i znizki na leasingi, wiec jest bardzo popularne.
Nie jest to samochod, ktory warto kupic nowy raczej, ale uzywke w dobrym stanie... jak najbardziej.


 
69dee7ca33b57be4f2bc7cbab65809cf.jpg

b79fce579390bfee22afa522fc296639.jpg

7eaa94ec0ee78634e344622f105a6d23.jpg

75b3b529c997ab186e9b1146cab84248.jpg

 

 


Nawiasem, Mat zauwazyl ten sam fuckup w nowej X5, ktory ja w G60. Brak regulacji odleglosci adaptacyjnego tempomatu na kierownicy. Do dzis nie moge tego pojac...
 

 

Z obecnym modelem każdego Volvo jest jeden zasadniczy problem, bardzo ograniczono możliwości systemowe. Wiele jest narzuconych. M.in. permanentny system start/stop. Ogólnie wizualizacja wskaźników prędkości w obecnej formie jest do bani.

Widzę, że fotele z regulacją długości podparcia kolan. Tak, są cholernie wygodne i jedne z najlepszych na rynku.
Przetestowałem poliftowe XC90 i XC60 i ww. rzeczy nie odpowiadają mi kompletnie. I jeszcze jedna sprawa; Volvo wyglądają na prawdę dobrze z jasnym wnętrzem jakbyś się ewentualnie zastanawiał nad zakupem, to nie bierz czarnego. Ja jak patrzę na ten smutek czerni i szarości, to mam wrażenie, że uprawiam zawód proktologa...

BTW, fajna recenzja dobrze jest mieć taki "kontent" w tym temacie.

I jeszcze jedna sprawa; dosyć istotna. XC60 w wyższej konfiguracji cenowo wchodzi na poziom XC90, a to kompletnie dwa różne Światy, warto mieć to na uwadze.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z tym że G60 ma bardziej komfortową amortyzację i jest lepiej wyciszone - co nie znaczy że G30 jest głośnym autem :) - ale dla mnie przesiadka z dobrze wyposażonego G30 do G60 to jednak regres a nie progres , niestety z powodu ubogiego wyposażenia i widocznych oszczędności na elementy wnętrza , dlatego idę w kierunku A6 , mam nadzieję że będzie dobrą decyzję , bo to pierwszy Audi w rodzinie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Krakus1 napisał(-a):

zgadzam się z tym że G60 ma bardziej komfortową amortyzację i jest lepiej wyciszone - co nie znaczy że G30 jest głośnym autem :) - ale dla mnie przesiadka z dobrze wyposażonego G30 do G60 to jednak regres a nie progres , niestety z powodu ubogiego wyposażenia i widocznych oszczędności na elementy wnętrza , dlatego idę w kierunku A6 , mam nadzieję że będzie dobrą decyzję , bo to pierwszy Audi w rodzinie 

Zawsze musi być ten pierwszy raz. 

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.02.2024 o 04:40, Autor1984 napisał(-a):

Na poprawę humoru...

"Ministerstwo chciałoby również ograniczyć modę na SUV-y. - Będę proponował dodanie jeszcze jednego elementu, mianowicie wagi. Problem z dużymi SUV-ami narasta, SUV-izacja motoryzacji to bardzo złe zjawisko. Jeśli będzie można zmusić właścicieli tych samochodów do wzięcia, przynajmniej finansowo, większej odpowiedzialności za zajmowanie większej przestrzeni, to skłaniałbym się do tego, by to zrobić - powiedział Bolesta w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej".

Czytaj więcej na"

https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-nowe-podatki-od-samochodow-spalinowych-ruszyly-prace-nie-wsz,nId,7355017

 

Ciekawe, że większa waga elektryków im nie przeszkadza :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, pechagto napisał(-a):

 

Ciekawe, że większa waga elektryków im nie przeszkadza :D

Temat możnaby oprzeć o politykę, ale po co się w tym gównie babrać.

Widzimy ile mądrości i hipokryzji w tych kamieniach milowych jest. Ale to celowe działanie, bo jestem na tyle uprzejmy, aby nie opierać swych osądów o posądzenie tych osób o choroby neurologiczne.

 

@Krakus1a myślałeś o S90?

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak , nawet jazdę próbną miałem kilka dni temu , bo ma fajne wyposażenie i cenowo to już poziom świętej trójce prawie , ale niestety nie spełniał moje oczekiwania jeśli chodzi o wyciszenie kabiny z hałasu z okolicy podwozia , oraz wygody fotela - za twardy,bez regulacji zagłówka-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
58 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

tak , nawet jazdę próbną miałem kilka dni temu , bo ma fajne wyposażenie i cenowo to już poziom świętej trójce prawie , ale niestety nie spełniał moje oczekiwania jeśli chodzi o wyciszenie kabiny z hałasu z okolicy podwozia , oraz wygody fotela - za twardy,bez regulacji zagłówka-

S90 można wyposażyć po sam sufit i robią to z doskonałej jakości materiałów, faktura drewna, skóry, jakość tworzyw sztucznych i ewentualnych opcji jest wysokiej klasy. Na szyby to wiadomo opcja laminatu, natomiast jeżeli był to hałas z okolicy podwozia to może był na opcjonalnych felgach? Bo wówczas faktycznie robi się nieprzyjemnie. Zwłaszcza jeżeli... No właśnie czy był to Recharge, czy Mild Hybrid?

Zdziwiło mnie to co napisałeś o fotelach, jestem szczerze zdumiony.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

już auto zamówione,  czekam na termin produkcji , wg Pana sprzedawcy z zewnątrz bieda wersja , a w środku A8 😅 

20240304_141355.jpg

Edytowane przez Krakus1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

już auto zamówione,  czekam na termin produkcji , wg Pana sprzedawcy z zewnątrz bieda wersja , a w środku A8 😅 

20240304_141355.jpg

No to przybędzie fajne auto. Pochwal się terminem produkcji. Ja ostatnio otrzymałem info, że z dużym prawdopodobieństwem już w marcu odbiorę. Miał być sierpień.

 

Powracając do Volvo i foteli. Konstrukcja ich zarówno oparcia jak i zagłówka to tzw system WHIPS, taki odpowiednik systemu HANS w Formule 1. Skuteczny.

Co do samych foteli były projektowane w porozumieniu ze specjalistami z Chalmers University of Technology, którą ukończył między innymi Gustaf Dalen.

I brałbym to z przymrużeniem oka, jako marketingowe gadanie. Ale wierz mi po przejechaniu 700 km bez żadnej przerwy, po wyjściu nie przybrałem postawy Quasimodo. Są niesamowicie wygodne i szczerze zdziwiło mnie to co napisałeś.

Pozdrawiam i gratuluję!

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Z obecnym modelem każdego Volvo jest jeden zasadniczy problem, bardzo ograniczono możliwości systemowe. Wiele jest narzuconych. M.in. permanentny system start/stop. Ogólnie wizualizacja wskaźników prędkości w obecnej formie jest do bani.

Widzę, że fotele z regulacją długości podparcia kolan. Tak, są cholernie wygodne i jedne z najlepszych na rynku.
Przetestowałem poliftowe XC90 i XC60 i ww. rzeczy nie odpowiadają mi kompletnie. I jeszcze jedna sprawa; Volvo wyglądają na prawdę dobrze z jasnym wnętrzem jakbyś się ewentualnie zastanawiał nad zakupem, to nie bierz czarnego. Ja jak patrzę na ten smutek czerni i szarości, to mam wrażenie, że uprawiam zawód proktologa...

BTW, fajna recenzja dobrze jest mieć taki "kontent" w tym temacie.

I jeszcze jedna sprawa; dosyć istotna. XC60 w wyższej konfiguracji cenowo wchodzi na poziom XC90, a to kompletnie dwa różne Światy, warto mieć to na uwadze.


Nawet Volvo nie biore pod uwage, no chyba, ze nowe EX30, ktore niedlugo potestuje.
To XC60 wpadlo jako zastepczy zastepczego 😅

8 godzin temu, Krakus1 napisał(-a):

zgadzam się z tym że G60 ma bardziej komfortową amortyzację i jest lepiej wyciszone - co nie znaczy że G30 jest głośnym autem :) - ale dla mnie przesiadka z dobrze wyposażonego G30 do G60 to jednak regres a nie progres , niestety z powodu ubogiego wyposażenia i widocznych oszczędności na elementy wnętrza , dlatego idę w kierunku A6 , mam nadzieję że będzie dobrą decyzję , bo to pierwszy Audi w rodzinie 


Zalezy z czym porownujesz. Jak na klase "wyzsza premium" - G30 jest wg mnie glosne.


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, SzefSzefow napisał(-a):


Nawet Volvo nie biore pod uwage, no chyba, ze nowe EX30, ktore niedlugo potestuje.
To XC60 wpadlo jako zastepczy zastepczego 😅

Dostałem zaproszenie na prezentację z występem jakiejś artystki i wszystkimi tymi sprawami, które mają stworzyć odpowiednią atmosferę. Nie skorzystałem. Myślę nad M2 w MT 😆


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

tak , nawet jazdę próbną miałem kilka dni temu , bo ma fajne wyposażenie i cenowo to już poziom świętej trójce prawie , ale niestety nie spełniał moje oczekiwania jeśli chodzi o wyciszenie kabiny z hałasu z okolicy podwozia , oraz wygody fotela - za twardy,bez regulacji zagłówka-


Wygode foteli Volvo doceniasz po kilku godzinach spedzonych w samochodzie. Jesli wybierasz sie do sklepu to Audi / BMW wydaja sie wygodniejsze, ale na trasach nie ma zadnego porownania do Volvo.

 

 

26 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

już auto zamówione,  czekam na termin produkcji , wg Pana sprzedawcy z zewnątrz bieda wersja , a w środku A8 😅 

20240304_141355.jpg


Nie chciales poczekac na nowy model? chyba bedzie miec premiere w tym roku.

 

 

5 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Dostałem zaproszenie na prezentację z występem jakiejś artystki i wszystkimi tymi sprawami, które mają stworzyć odpowiednią atmosferę. Nie skorzystałem. Myślę nad M2 w MT 😆


U mnie prezentacja juz byla i jestem pozytywnie zaskoczony. Nie chce wrzucac fotek, bo samochodu jeszcze nie testowalem. Czekam, az cos mi dadza na dluzszy czas.

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):


Wygode foteli Volvo doceniasz po kilku godzinach spedzonych w samochodzie. Jesli wybierasz sie do sklepu to Audi / BMW wydaja sie wygodniejsze, ale na trasach nie ma zadnego porownania do Volvo.

 

 


Nie chciales poczekac na nowy model? chyba bedzie miec premiere w tym roku.

 

 


U mnie prezentacja juz byla i jestem pozytywnie zaskoczony. Nie chce wrzucac fotek, bo samochodu jeszcze nie testowalem. Czekam, az cos mi dadza na dluzszy czas.

Czy nowe A6 nie ma być tylko EV?


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):



Nie chciales poczekac na nowy model? chyba bedzie miec premiere w tym roku.

 

 

 

 

Z tym to róznie bywa, ja z premedytacją wzialem G30 zaraz przed nowym wypustem bo w G60 już nie będzie V8. 


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, zielony.m napisał(-a):

 

Z tym to róznie bywa, ja z premedytacją wzialem G30 zaraz przed nowym wypustem bo w G60 już nie będzie V8. 

A skąd to wiesz?

Bo mi się wydaje, że w M5 może się znaleźć.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Czy nowe A6 nie ma być tylko EV?

numery parzyste dla elektryków, a nieparzyste dla spalinowych. 

 

14 minut temu, zielony.m napisał(-a):

 

Z tym to róznie bywa, ja z premedytacją wzialem G30 zaraz przed nowym wypustem bo w G60 już nie będzie V8. 

 w M5 będzie V8 - tak podają portale branżowe jako 100% pewną informację, ale "cywilnej" wersji z V8 raczej nie będzie. 

Na niektóre rynki puścili też fajnego B58 (3.0 R6), tylko Europa taka biedna została - chce uleczyć wszystkie choroby całego świata ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/m5/

ciekawe co z nową Alpiną B5 bo jeśli będzie oparta na M5 to będzie mniej hardcorowym V8. Obecna B3 silnik ma z M3.

B58 u nas też jest ale spięte z elektykiem, tylko w sedanie, ciekawe czy później dojdzie touring. Widziałem już jakieś grafiki A7 Avant - jako, że A6 będzie tylko EV to A7 dostanie kombiaka żeby można było kupić duże kombi z spaliniakiem. 

To wszystko jest jak zakładanie spodni przez głowę. Zaraz i tak wywalą całe te ustalenia o spaliniakach i ev do kosza bo firma zarabiać musi, jak ludzie nie będą kupować nowych aut to co wtedy? A Niemcy już słabo dyszą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

numery parzyste dla elektryków, a nieparzyste dla spalinowych.

Tak mi się wydawało właśnie :)

20 minut temu, trollu napisał(-a):

To wszystko jest jak zakładanie spodni przez głowę. Zaraz i tak wywalą całe te ustalenia o spaliniakach i ev do kosza bo firma zarabiać musi, jak ludzie nie będą kupować nowych aut to co wtedy? A Niemcy już słabo dyszą 

Odnosząc się do posta Kolegi @pechagtonapisałem, że nie chcę być nieuprzejmy wobec naszych... Jednak inaczej się nie da. Jesteśmy w mocy wariatów. Choć pewnie na to składają się również inne czynniki.

Domyślam się, że niedługo rozmiar buta też opodatkują, bo przy wytwarzaniu zostawia się więcej śladu węglowego. A przy chodzeniu człowiek mierzący 2 metry i noszący rozmiar 48 oddaje znacznie więcej dwutlenku węgla do atmosfery, aniżeli osoba niższa.

A my to wszystko przyjmujemy do wiadomości i się na to zgadzamy.

Wmawia się ludziom, iż ocieplenie klimatu ma pochodzenie antropogeniczne. Ludzie nie mają nawet pojęcia, o tym gdzie znajduje się Polska na mapie Europy.

Chinole pokładają się ze śmiechu, ale najważniejsze, że u nas jest fajno!

 

Co do wywalenia wszystkiego do kosza, nie jestem w tym przekonaniu optymistycznie nastawiony. Się często zastanawiam, czy Chinole nie majstrowali przy tym nawet... UE jest rozwalana od środka. Niemcy jak będą się obalali, to to wszystko padnie.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzedawca napisał mi że wstępnie termin jest na połowę lipca tego roku , ale do 2 tygodni będzie konkretny termin do tego konkretnego zamówienia , co do S90 musiałem mu dać szansę ,bo faktycznie jest fajnie zrobiony w środku , lista wyposażenia robi wrażenia - nie jak w A6 , ale lepiej niż w G60 i E klasy 😳 - natomiast jak pisałem ,wyciszenie słabe , co do foteli może macie rację że są wygodne na dłuższą trasę , ale po 30 minutach jazdy próbnej zdecydowanie mogę powiedzieć że są nieprzyjemnie twarde , a brak regulowanego zagłówka dyskwalifikuje ich w moim przypadku ,bo żeby głowa spoczęła na zagłówku musiałem ustawić fotel w pionie gdzie robiło się nie przyjemnie , każdy człowiek ma inną lordozę szyjną ,i brak regulowanego zagłówka jest jak produkować super wygodne buty ,ale w jednym rozmiarze 😅 czemu nie czekam na nową A6 ? bo obawiam się że będzie to samo rozczarowanie jak w przypadku 5er i E klasa jeśli chodzi o listę wyposażenia i jakość materiałów , chce pan długa listę wyposażenia wnętrza ? to zapraszamy do A8 , 7er i S klasy z odpowiednim cennikiem . A co jest dla mnie premium wyposażenie, które odróżnia auta premium od zwykłego ? :

- porządne wyciszenie podwozia ,oraz akustyczne szyby boczne i przednia

- dopracowane zawieszenie

- opcja wyboru komfortowych foteli 

- system audio z najwyższej półki

- dostęp komfortowy 

- domykanie drzwi 

- ambient air

-prawdziwa skóra na podszybiu i desce rozdzielczej , a nie plastik ze szwem czy guma

- tapicerka z naturalnej skóry wysokiej jakości

- przyjemny ambient light

- dobre światła

- wysoka jakość materiałów w środku - proponuję test osłony przeciwsłonecznej 😇 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Lexusa LS nie brałeś pod uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.