Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

F350 może mieć pojedyncze lub podwójne tylne koła


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czarna wołga najlepsza wczoraj/dzisiaj zasnąć nie mogłem bo się pojawił odcinek. Swoją droga niezłe maja opóźnienie odcinek z października, a gelenda dawno rozbita ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety, z gelendy została fota z rowu 

nie wiem czy kupiłbym sobie takie auto nawet gdyby byłoby mnie na nie stać, może jako 4-5 samochód ale fakt, robi wrażenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasa kasą to wiadomo B) . Kupilbym gelende i do tego 911S (991),  ostatno wypust cywilnej wolnossacej 3.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi mi, że Toyota Avensis w wersji kombi (tylko dlatego, że bardziej mi się podoba od sedana) Jakiś konkretny silnik godny polecenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gelenda, że ktoś to w ogóle kupuje... ciężko się wsiada, siedzi jak w tirze, pali 20l/100km przy 130km/h, kieruje się tym jak galaretką, odcięcie przy 210km/h, bo przy tej prędkości cała buda telepie się jak nie wiem.

Jedynie wydech pod programi bocznymi jest super!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To auto kultowe, trzeba się przejechać, żeby odczuć to wrażenie jazdy czołgiem. Choć oczywiście nie każdemu to się podoba.

No i na pewno nie jest to auto do gnania 200 km/h na autostradzie.

Ja jeździłem dość sporo wiekowym G230 z 2001 roku, ogromną przyjemność sprawiała mi jazda po drogach polnych czy szutrowych.

Jako auto na co dzień w żadnym wypadku, jako auto do zabawy jak najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi mi, że Toyota Avensis w wersji kombi (tylko dlatego, że bardziej mi się podoba od sedana) Jakiś konkretny silnik godny polecenia?

 

Ja mam 2.0 diesel 143 kuce - oszczędny, w miarę dynamiczny, (subiektywnie) kultura pracy traktora. Musiałbyś się sam przejechać.

Przez 2 tygodnie miałem zastępczego z benzyną 1,8 - też to jakoś jeździło, chociaż mniej dynamicznie, ale kultura pracy dużo lepsza. Największy zarzut w tej benzynie miałem do skrzyni CVT, która wyła niemiłośiernie. 

 

Przy ostatnim przeglądzie, po 115k km i 3 latach zasugerowali wymianę tulei w jednym z wahaczy, zaznaczając, że jeszcze nic poważnego się nie dzieje, ale za 10-15k to już wypadałoby spojrzeć. Poza tym wszystko git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musi byc penumatyki, zeby było wygodnie. Tak samo jak nie mysi być AMG czy Brabus, żeby był szybko ;). Poza tym to nie jest auto, żeby zapier...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FYI Toyota bardzo duże rabaty dawała teraz na Avensisa - coś około 20tys PLN


Myślę, że między 40 - 80 tys

 

Avensis - 1.8 Valvematic Dual VVT-i 147 KM 6 M/T benzyna Active + City

Cena detaliczna 97 900  

Rabat 21 000

Cena po rabacie 76 900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FYI Toyota bardzo duże rabaty dawała teraz na Avensisa - coś około 20tys PLN

 

Avensis - 1.8 Valvematic Dual VVT-i 147 KM 6 M/T benzyna Active + City

Cena detaliczna 97 900  

Rabat 21 000

Cena po rabacie 76 900

Wydaje się to być dobrą ceną za nowe auto tej klasy.

Co jest w tym wyposażeniu ?


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten 1.8 fajnie chodzi z manualem i jest duzo lepszy niz 1.8 z t25 bo tam to byl jednak malo dynamiczny. 

Do tego roznica w cenie pomiedzy 1.8, a 2.0 jest bardzo duza, a w mocy jakos nie bardzo, wiec jak ktos szuka benzyny to dla mnie 1.8 to najlepsza opcja.

 

Co do wyposazenia niestety ale Active to takie podstawowe funkcje jak na dzisiejsze czasy. Ja bym kupowal od premium szczegolnie ze wzgledu na elektryczne szyby z tylu i klimatyzacje automatyczna.

Edytowane przez vvv

Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, Avensisem 1.8 w manualu przyjemnie  się jeździ.  Natomiast 2.0 wyposażony jest w  bezstopniową skrzynie czyli bardzej chodzi o wygode niż osiagi same w sobie.

Avensisa 1.8 poniżej 80k  z wyprzedaży rocznika co roku można kupić.  Dobrze skalkulowana cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ach te nowe samochody mój kolega się mebluje. Sprawdziliśmy auta i się okazało, ze przez to jak się składa fotele do BMW 1ki wchodzą dłuższe paczki niż do mojego kombi.

388b87178f8c72ce1bf7fccdfb318964.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie... dla tych o męskim wzroście się nie nadaje...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno mężczyzna zaczyna się od 1.8m  :P  ja przy 183cm opieram wygodnie kolano o dechę w e46 i jest super  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja przy 1.94 nie mieszczę się do tego wynalazka...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj kumpel zawsze jak kogos chwali, tk na koncu dodaje, ze i tak jest od niego wyższy.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się ma 2m to się kupuje siódemę a nie trójkę  :lol: 

a tak na serio - 3er nigdy nie były "zbyt obszerne" bo też nie miały być. Wielu ludzi po e46 "narzekało" na e90, że jest za duża. Ja nie lubię leżanek, nie jeżdżę schowany za słupkiem (żeby nie postrzelili) - sportsitze opuszczone na sam dół ale oparcie raczej dość pionowo, odległość do kierownicy prawidłowa, kolano opiera się na desce ale lubię ten gabaryt wnętrza. Jeździłem a6 czy 5er - fajnie ale to trochę jakby mieć o rozmiar za duże buty. e34 było pierwszym BMW w jakim siedziałem i i tam na dzisiejsze standardy też nie jest "luźno" ale nikt nie powie, że jest niewygodnie. O ile ma się normalny wzrost  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się ma 2m to się kupuje 3GT, ja mam 189cm i za mną spokojnie zmieściłby się drugi taki ja. Tam jest płyta z 3 long ;) i miejsca z tyłu jest dużo więcej niż nawet w 5er.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.