Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość raphael1215

Jak Serwis Omegi traktuje swoich klientów

Rekomendowane odpowiedzi

Zerknąlem na starszy temat i normalnie nie mogę uwierzyć haki byłem wtedy głupi albo to ściema w obronie interesów konkretnej grupy... a kto to dzisiaj pamięta :D

W każdym razie duuuzzzzo się zmieniło a w zasadzie wszystko :)

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/45254-wizyta-w-centralnym-serwisie-swatch-group-polska/


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A który to serwis Seiko? W Polsce?

Tak. Oni podobno są wszędzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknąlem na starszy temat i normalnie nie mogę uwierzyć haki byłem wtedy głupi albo to ściema w obronie interesów konkretnej grupy... a kto to dzisiaj pamięta :D

W każdym razie duuuzzzzo się zmieniło a w zasadzie wszystko :)

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/45254-wizyta-w-centralnym-serwisie-swatch-group-polska/

Ciekawe informacje, dziękuje za odkop :)

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Taaaa światowe standardy ufff ulżyło mi po przeczytaniu tego tematu. Dobrze, że tylko w kilku miejscach porysowali mechanizm. Bo gdyby serwis miał tylko standardowe standardy to pewnie pół mechanizmu by brakowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaa światowe standardy ufff ulżyło mi po przeczytaniu tego tematu. Dobrze, że tylko w kilku miejscach porysowali mechanizm. Bo gdyby serwis miał tylko standardowe standardy to pewnie pół mechanizmu by brakowało.

wiesz, ze panowie z SG Polska dostali link do tego tematu i na pewno czytaja bo wyslane to zostalo do paru osob? Zachowaj powage i czekaj na zegar jak wroci z naprawy, abys mogl ocenic co sie stalo i jak rozwiazano twoj problem. Bledy zdarzaja sie kazdemu.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie.

Sami nakręcacie temat komentarzami i nawet zdawkowymi postami.

Temat zaczął się karmić sam sobą  - to taki Uroboros 

Dobra - dla nabrania dystansu czasowo kłódka.

 

Edycja

Spróbujmy jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215
:) zegar do odbioru będzie w poniedziałek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek to Twój blog?


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śledzę wątek od początku i czekam na rozstrzygnięcie sprawy. Jednocześnie gorąco kibicuję koledze raphael1215 w osiągnięciu celu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym zostałem zapoznany z propozycją rozwiązania problemu, przedstawioną przez Omegę.

W ramach pakietu zaoferowano oprócz oczywiście doprowadzenie do stanu "mint" i dokonania wszechstronnej ekspertyzy w Szwajcarii itp , prezentu , również po wszystkim dostarczenie do rąk własnych Właściciela osobiście przez szefa Omegi w Polsce.

 

Moim skromnym zdaniem jest to propozycja fair, która również pokazuje duże zaangażowanie Omegi raz jej teamu w Polsce, włącznie z brand managerem i szefem serwisu.

KMZiZ został poproszony o interwencję w tej sprawie, w związku z tym czuję się zobowiązany do poinformowania o tym naszej społeczności.

Dziękuję wszystkim zaangażowanym osobom za pomoc , błędu w życiu mogą się zdarzyć wszystkim ale zawsze najważniejsze jest ich rozwiązanie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Dziękuję. Zdam relacje z samego spotkania jak i z efektów pracy nad zegarkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super ! Wszystko dobre, co się dobrze kończy.

Naprawdę widziałem "od środka" duże zaangażowanie wszystkich najważniejszych w Omedze aby załatwić ten problem..

Więc z jednej strony korporacja można powiedzieć, z drugiej duża atencja w jednostkowym przypadku, która pokazuje że każdy Klient jest ważny i nie tylko ten który wydał milion na zegarek z tourbillonem zasługuje na uwagę :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry , to dobrze się skończyło . bo nie śledzę stale tematu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Postawa Pana Maxima jest naprawdę wzorowa. Podejście Pań z recepcji i innych osób przemilcze tym razem bo nie ma się co rozwodzić dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli udało Ci się kolego , wykrzesać z organizacji wzmiankowane " duże zaangażowanie " i " dużą atencję ".

No to patrzmy finału .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki za dobry finał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Finał w poniedziałek. Mam nadzieje że w końcu mój ukochany zegarek będzie tam gdzie powinien czyli na ręce i będzie cieszył właściciela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

 

No to patrzmy finału .

 

Byle nie przez lupę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko czy takie dbanie o klienta to standard czy wynik burzliwego tematu na forum. Cieszę się że sprawa wróciła na właściwy tor.

 

 

iOS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro zwrócili się do KMZiZ to pewnie "zasluga" wątku na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak odpicowany zegarek do stanu mint będzie cieszył właściciela. Może przez tydzień będzie spokój jak opadnie mgła po dodatkach i wizycie managera. Jak lupa pójdzie w ruch to pojawią się takie same wpisy jak wcześniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burns, przyjalbys po naprawie bez szemrania zegarek w takim stanie jak opisał autor wątku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że przyzwoite potraktowanie klienta któremu zepsuto kosztowny i luksusowy towar następuje dopiero po znacznej upierdliwości, dymie w necie i zaangażowaniu stowarzyszenia. Podejrzewam że w Seiko natychmiast przysłaliby nowy egzemplarz, jeszcze z gratisem na przeprosiny. Ciekawe czy to tylko lokalna, polska wpadka czy reguła podobna do różnicy, jak np. Toyota traktuje klienta ( wymienia wadliwe silniki nawet po gwarancji ) a jak Volkswagen ( nie wymienia wadliwych silników nawet na gwarancji ).

Cóż, fajnie że chociaż bez telewizji, i oby faktycznie dojechał w takim stanie jak obiecują, niemniej osoba która podjęła decyzję o postawieniu klientowi ultimatum "polerujemy albo spadaj" powinna od poniedziałku otwierać drzwi w butiku i powtarzać "dziękujemy, zapraszamy ponownie" - może by to pomogło zrozumieć parę rzeczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Panowie lupa poszła do kosza jak tylko przyszedł mikroskop z optyką Carl zaiss :D A tak na poważnie umiem odróżnić typowe nazwijmy to niedoróbki procesu technologicznego od np śladów na deklu gdzie ktoś po prostu nie użył podkładki. Poza tym główne bloki kopert są nazwijmy to wycinane w wielkim skrócie. Reszta to obróbka skrawaniem a później w większości ręczna. Tu każda Omega jest niepowtarzalna. Nie ma 2 takich samych. To doceniam i tego że linia bocznego satynowania nie jest idealna się nie czepiam. Natomiast jak ktoś bierze śrubokręt i ryje nim przez pół mechanizmu i nie pomyśli ze teleskopów się nie wciska opierając tym bardziej na błyszczących elementach juz obróbką ręczna nie da się nazwać. Kolega "pytam" ma racje kto by przyjął taka naprawę.? Oczywiście dyskusyjne mogą wydawać się środki typu forum i język. Ale przez tydzień odbijałem się od muru w serwisie. Nawet święty w końcu wyszedł by z siebie.

 

Panowie juz nie będę wchodził w szczegóły historii zegara co i jak. Jest to bardzo ważny prezent od żony. I tak traktuje akurat tez zegarek jak relikwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez grejtfrut
      Sprzedam Omegę Speedmaster. Hesalit i manualny naciąg.
      Ref. 311.30.42.30.01.005, kupiony w Polsce w 2020 roku, w Kruku. Zegarek oceniam na 9/10, minimalne ślady na tarczy i hesalicie. Jeżeli ma być nieskazitelny, Cape Cod poradzi sobie w zupełności. W zestawie ręcznie szyty pasek z ładownicy z 1976 w stanie 8/10, nieużywana bransoleta, nieużywane 2 oryginalne paski, medal, szkło powiększające, przyrząd do skracania bransolety. Cena: 21700pln. Zegarek jest w do obejrzenia w Sanoku, ale często bywam w Rzeszowie, Tarnowie, Krakowie. 



       



       
       
    • Przez TonyMega
      Dzień dobry.
      Mam pytanie. Czy poniższy zegarek Omega Seamaster Aqua Terra jest oryginalny? Jestem trochę zielony w tym temacie i pytam z czystej ciekawości. Przeglądałem z ciekawości OLX i natrafiłem na taką ofertę. Czy jest autentyczna i warta uwagi?
      image;s=1000x700(3).webpimage;s=1000x700(5).webp
    • Przez sebwiecz
      Cześć.
      Poszukuję Seamaster Diver, najlepiej taki 210.30.42.20.03.001 jeśli ktoś będzie miał ciekawą ofertę to kolor ma drugorzędne znaczenie.
      Wraz z dokumentami oraz pudełkiem, nowy lub lekko używany.
       
      Pozdrawiam
      Sebastian
       
       
    • Przez KOVVAL
      Cześć. Zegarek nawet mi wygląda na podróbkę. Ale ceny tych zegarków są tak wysokie, że chciałbym mieć sto procent pewności. Zapięcie zegarka jest lekko uszkodzone. Dziękuję z góry za wszelką pomoc.




    • Przez dodge66
      Na sprzedaż leci Omega Seamaster Aqua Terra 38mm z niebieską tarczą, ref. 220.10.38.20.03.001. Zegarek jest w zasadzie nowy, był na nadgarstku dosłownie parę razy - nie ma żadnych śladów używania. Bransoleta została skrócona na mój nadgarstek w salonie, zapasowe ogniwa są oczywiście w komplecie. W styczniu 2023 zostało wymienione zapięcie w bransolecie na nowe (ciężko się odpinało, nie zauważyłem tego wcześniej więc zareklamowałem), także termin gwarancji biegnie od tego momentu (jeszcze 4 lata). Od tego czasu zegarek właściwie nie opuszczał pudełka - na zapięciu są nadal folie Z uwagi na skrócenie bransolety i wymianę zapięcia - zgodnie z regulaminem stan określam na 9/10.
       
      Pełny zestaw sklepowy:
      - pudełko transportowe
      - pudełko białe
      - pudełko właściwe - drewniane (a w nim etui podróżne)
      - etui na karty z trzema kartami i dodatkową białą kartą gwarancyjną
      - rachunek oraz potwierdzenie chodu i szczelności
      - zawieszka
      - instrukcja
      - katalog Omega
      - papirus od AD
      - torba prezentowa z oryginalną wstążką
       
      Posiadam również The Master Chronometer Certification w PDF z podpisem elektronicznym Omegi, który prześlę nowemu właścicielowi
       
      Cena: 25 550 zł za praktycznie nowy zegarek - czyli 20% zniżki od ceny w salonie
      Możliwa wysyłka na koszt i ryzyko kupującego lub odbiór osobisty (miejsce do ustalenia, jestem w ciągłym ruchu)
       
      Poniżej trochę zdjęć zrobionych podczas miesiąca miodowego z nowym zegarkiem - AT ma bardzo dużo smaczków:
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
      Etui podróżne jest ukryte w drewnianym pudełku:
       

       
      Poniżej zdjęcia zrobione przed chwilą z lampą, aby wszystko było wyraźnie widoczne
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.