Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

gdzie mnie z tymi ekobiustami :D

serio chcesz to dam Ci namiar na znajomego, który sprowadził mi moją furę u dziesiątki innych z USA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja takim nie pogardzę. Zastanawiam się czy na emeryturę lepszy będzie Mustang, czy W216.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja takim nie pogardzę. Zastanawiam się czy na emeryturę lepszy będzie Mustang, czy W216.

Nad czym tu myśleć?

Jeśli $ pozwalają to tylko Merc.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzona niewiadoma czy udokumentowane auto od 1 wł z krajowego salonu? Oto jest

pytanie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marzyłem wprawdzie o srebrnym W140 SEC, ale boję się awaryjności z powodu jego wieku.

 

Dobrze układając sobie życie rodzinne,

emerytura powinna wyglądać tak: 50 lat na karku, parę siwych włosów na głowie, biała koszula, srebrny SEC i szwajcarska autostrada.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie to się taka emerytura marzy 

1995-mercedes-sl-72-amg.jpg


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie, pięknie.. :)

 

Jeżeli chodzi o ewentualną używkę, to bez względu na markę biorę pod uwagę wyłącznie autka z salonu PL lub (jeżeli spoza PL oryginalnie) to z programu gwarancyjnego typu Volvo Select, i nie starsze niż 2017 (dla zajeb... Mustanga zrobiłbym wyjątek do 2016 - ale to nierealne, bo najtańszą opcja tego typu, jaką znalazłem po przewertowaniu Netu pierdyliard razy to 159 koła, więc dla mnie już too much).


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś zainteresowany, to u nas w firmie pod koniec roku będzie do wzięcia GS 450h z niewielkim przebiegiem z ostatnim porzadnym silnikiem czyli 3.5 l V6.


By duży talent nie poniósł straty, trzeba zakupić japońskie graty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale auto muszę mieć do końca września - no, w najgorszym razie do połowy października. Taką mam umowę z gościem, który już mi wpłacił zadatek na sztukę, którą bierze ode mnie z kolei. :)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bierz tego czerwonego mustanga, co z nim nie tak ? :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O rok za stary?

 

 

A to moim zdaniem ciekawy wynik testu. Poprawione 1.4 TSI, ea211, dosłownie rozlecialo się przed osiągneciem 300 tys km. Ciekawe, czy standard dla tych silników, przy standardowych interwalach serwisowych, czy odosobniony przypadek...

 

https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy-dlugodystansowe/w-volkswagenie-golfie-14-tsi-po-300-tys-km-rozsypal-sie-silnik/lsx56y0

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marzyłem wprawdzie o srebrnym W140 SEC, ale boję się awaryjności z powodu jego wieku.

.

ło Panie, boisz się serwisu SEC a C216 nie? Poza silnikami N/A V8, który chyba jest oparty na starej konstrukcji to tam wszystko może się posypać za grube tysiaki. Taki CL dzisiaj już ma kilka lat, kilka km nabite i pierwsze pierdoły mogą zacząć się sypać. Auto super, komfort, osiągi, prezencja ale w SECu nie ma się co psuć porównując do nowych konstrukcji jak C216. Inna sprawa, że Merc jest (a przynajmniej kilka lat temu był - i domyślam się, że to się nie zmieniło) w stanie dorobić każdą część do samochodu. Kilka lat temu właściciel CL600 C140 chciał wymienić grill na nowy - w ASO dostał info, że przeszukali magazyny w całej EU i nigdzie nie ma części jakiej potrzebuje - dorobili specjalnie do jego samochodu 

 

https://www.youtube.com/watch?v=-DRenEoRvIc

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle kosztów, co awaryjności. Gdzie ja będę w tej Szwajcarii serwisu szukać? ;-)


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też słyszałem o możliwość i zakupu każdej części do mercedesa jak i do porsche

oczywiście za odpowiednią cenę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydawał ok, ale teraz już rozumiem.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O rok za stary?

 

 

A to moim zdaniem ciekawy wynik testu. Poprawione 1.4 TSI, ea211, dosłownie rozlecialo się przed osiągneciem 300 tys km. Ciekawe, czy standard dla tych silników, przy standardowych interwalach serwisowych, czy odosobniony przypadek...

 

https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy-dlugodystansowe/w-volkswagenie-golfie-14-tsi-po-300-tys-km-rozsypal-sie-silnik/lsx56y0

 

 

A czy EA211 na pasku nie miał czasem 125 KM? 122 KM to miał właśnie starszy model na łańcuchu z tego co kojarzę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy EA211 na pasku nie miał czasem 125 KM? 122 KM to miał właśnie starszy model na łańcuchu z tego co kojarzę...

 

w tekście wyraźnie piszą o EA211, test rozpoczęty w 2013, a od 2012 do golfa wchodził właśnie EA211:

"Otóż po 220 tys. km silnik 1.4 TSI – a to już ten nowy, typ EA211! – zaczął wręcz pożerać olej. W sumie na całym dystansie motor ten wymagał aż 70 l dolewek, co na każde 1000 km daje już całkiem solidne 0,25 l, ale – tak jak wspomnieliśmy – spalanie oleju silnikowego po ponad 200 tys. km było znacznie wyższe niż wcześniej. Do tego zaczęła pogwizdywać turbosprężarka, nasilił się hałas popychaczy zaworowych. "

 

To źródło podaje moc bazową 122/125 KM dla EA211

http://motobenzyna.pl/silniki/4781-silnik-14-16v-tsi-122125km-ea211.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porsche Taycan

post-95072-0-67312800-1566914599.jpg

post-95072-0-92771900-1566914626.jpg

post-95072-0-97025900-1566914643.jpg


Oby sie nie palił jak inne elektryki czy to Tesle czy hulajogi. Dzisiaj  spłonęla kolejna hulajnoga elektryczna  tym razem w Gdyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porsze tarpan chyba


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.