Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Tego akurat można konfigurować do woli ! Jak widać ma spore braki w wyposażeniu. Brakuje mu też owiewek na szyby, haka holowniczego i gumowych dywaników :D  :D  :D post-24159-0-53904400-1471991661_thumb.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy peugeot 308 sw 2012/3 jeździł ktoś? Ktoś coś widział? Wczoraj tak z głupoty do jego wsiadłem w komisie. Miałem kupować Focusa, ale teraz sam nie wiem. Tym bardziej że teraz też jeżdżę prywatnie peugeotem.

Dodam że Francuz ma genialne wyposażenie w stosunku do Forda.

 

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega z pracy ma Puga 308 ale HB. Poza tym, że SW jest większe to chyba to samo. Ma 1.6 HDi więc mega oszczędnie ale drżą mu ręce na słowa "Dwumasa" albo "DPF"... Jaki silnik?

Edited by yacajackowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko co wiecej dolozyc do takiego lexa, ktory jest juz wystarczajaco wyposazony?

Zamożni klienci mogą mieć i mają różne zachcianki. Znajdzie się masę rzeczy, których to auto nie ma a dla klienta to będzie podstawa. Indywidualizacja to rzeczywiście słabsza strona aut japońskich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bym miał tyle, żeby mnie było stać na nowego Lexa RXa to od razu bym go kupował - stylistyka trafia do mnie w 100%. No i reklamował go Jude Law - jeden z moich ulubionych aktorów! Pomijam, że i tak bym kupił czarny z czarnym więc mega nudna kombinacja ale własnie tak skonfigurował bym sobie nowy samochód.

Edited by yacajackowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chodziło o hejt tylko że nadal leasing a kupno to dwie różne rzeczy, chyba że się mylę to mnie popraw :)

A jak mnie nie stać na ratę 5000zł miesięcznie za HUMMERA którego jak Pudzian przerobię na gaz to co? To jestem gorszy sort według ciebie?

Śmiać mi się właśnie chce z takich ludzi jak Pudzian, aby pokazać że stać mnie na samochód.

I w drugą stronę też to działa że ktoś w wieku 18 lat zdaje na prawko i zaraz biegnie na szrot kupić 15 letniego trupa i nie ma gdzie zaparkować bo każda rodzina ma po trzy samochody. Co z tego że w 3/4 zjedzony przez rudą i przegląd zrobiony za piwo ale mam gulfa.....

Edited by Waldek1988BDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z góry to w sensie z tego Hummera? A po co kupować na pokaz ? Tak samo jak złoty rolex, kij że stu letni ważny napis i że się świeci...

Jak ktoś tym nie epatuje to OK ale jak ktoś się obnosi z tym nowo bogactwem to burak i tyle :)

Nie pisałem że to coś złego, zwyczajna pokazówka ( w sensie gaz nie leasing)

Stać mnie na Hummera ale go zagazuje bo jednak koszta eksploatacji przerastają :/

Edited by Waldek1988BDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc na park maszyn Pudziana to śmiem wątpić, żeby go koszta eksploatacji przerosły. Wojewódzki go kiedyś o to pytał to odpowiedział coś na zasadzie: Why? Because f*ck you, that`s why.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sobie myślę, że jeżeli stać kogoś na Hummera, to stać go również na paliwo. LPG to raczej styl bycia, bo przecież wiadomo, że najdroższy jest zakup samego auta, a i instalacja do Hummera 2 zł nie kosztuje. Paliwo przy tym to jakiś tam procent. Sam nigdy nie gazowałem auta, ale nie ujmuję nic ludziom, którzy tak robią.

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Tm jest fap a nie dpf.

to jest to samo, tylko jedno po francusku, a drugie po angielsku. Oba szyfry oznaczają filtr cząsteczek stałych.

Przyjęło się mówić, że fap to mokry, bo najczęściej jest montowany we francuskich autach, a dpf suchy bo w niemieckich.

 

PUg 308 do 2010 szedł w wersji 1.6 HDI bez filtra i dwumasy (wersja 90 KM).

Edited by StaryWilk

Share this post


Link to post
Share on other sites

LPG to prosty sposób na oszczędzanie dla kogoś kto duzo jeździ, a nie jakiś styl bycia. A jeśli ktoś dużo jeździ, to jeżdzenie autem które pali założmy 15 benzyny, a dobrze wspólpracuje z gazem i może palić 17 gazu + 1 litr benzyny/ 100 km to jest to prosty przykład trwonienia pieniędzy, lub nieuzasadnionych ekonomicznie przekonań, że nie chce np koła zapasowego w bagażniku wozić (i to jest dla niego ważniejsze niż oszczędnośćna paliwie), albo, że nie lubi gazu, albo, że gaz to do kuchenek itp.


 

Stać mnie na Hummera ale go zagazuje bo jednak koszta eksploatacji przerastają :/

nie stać na auto tzn. jeśli nie robi opłat, nie jest w stanie naprawiać, nie ma na paliwo itd., ale jeśli ktoś oszczędza bo założył dobry gaz do S-klasy i normalnie użytkuje samochód i utrzymuje go w należytym stanie, to znaczy, że go na niego stać. Nie można powiedzieć, że go koszty przerastają.

Edited by StaryWilk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu VAG   zastąpił  zwykły DPF mokrym / z dolewaniem płynu,  a PSA miały mokry  FAP od początku.

 

Kolega ma 207 1.6HDI 90KM bez filtra, wersja bogatsza 16'' w standardzie, 2010r, od nowości, 120 tys km przebiegu i nic się nie dzieje. Przebieg duży czy nieduży, pojęcie względne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest to samo. Cel i efekt jest podobny, ale to inne metody. Jeśli każde tankowanie jest do pełna i nie lejesz paliwa od "kazia" z beczki to FAP nie sprawia żadnych problemów. Dpf nie jest tak "pobłażliwy".

Share this post


Link to post
Share on other sites

LPG to prosty sposób na oszczędzanie dla kogoś kto duzo jeździ, a nie jakiś styl bycia. A jeśli ktoś dużo jeździ, to jeżdzenie autem które pali założmy 15 benzyny, a dobrze wspólpracuje z gazem i może palić 17 gazu + 1 litr benzyny/ 100 km to jest to prosty przykład trwonienia pieniędzy, lub nieuzasadnionych ekonomicznie przekonań, że nie chce np koła zapasowego w bagażniku wozić (i to jest dla niego ważniejsze niż oszczędnośćna paliwie), albo, że nie lubi gazu, albo, że gaz to do kuchenek itp.

nie stać na auto tzn. jeśli nie robi opłat, nie jest w stanie naprawiać, nie ma na paliwo itd., ale jeśli ktoś oszczędza bo założył dobry gaz do S-klasy i normalnie użytkuje samochód i utrzymuje go w należytym stanie, to znaczy, że go na niego stać. Nie można powiedzieć, że go koszty przerastają.

Wiem że każdy ma swoją opinie itd ale gaz do S-klasy? Rozumiem stare auto itd ale .....

Wiadomo że każdy chce płacić jak najmniej itd ale jak ludzie gazują Hummery właśnie albo Porsche (też spotkałem) to ręce opadają.

Kupując taki pojazd każdy wie ile pali ale sąsiad nie musi wiedzieć że jeździmy na gazie ważne że widzi co stoi pod domem :)

I potem właśnie ironizując Brajanek z Dżesiką się śmieją że taka bida jak ja płacze bo mam tylko kombi a on jeździ piękną Panamerą i mu zazdroszcze :(

Edited by Waldek1988BDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukanie oszczednosci? To po co kupowac s'500 za worek pieniedzy i zakladac gaz dla oszczednosci skoro mozna wygodniej i taniej jezdzic dieslem badz kupic np cytryne c6 czy pejtona :) albo nawet i e320cdi, ktore spali do 10l i tez bedzie dynamiczna. No ale przeciez to nie s500...

 

Czesto procz oszczednosci w lpg janusze szukaja kolejnych oszczednosci. Do takiej s500 opony to juz 19-20 cali i nowe miski kosztuja po +3tys za szt. Co robia Janusze? Moze uzywki z niemca po wypadku? Moze nalewki... Wysypie sie airmatic i placz.

 

Nie stac. Nie kupuj na pokaz. Kup mniejsze nowsze auto na ktorego utrzymanie bedzie Cie stac.

 

Ciekawe jak i czy placa oc/ac do takiego auta ;)

 

Serwisy i przeglady tez pewnie u mietka w garazu. Bo oszczedniej.

 

Tylko czy jest sens oszczedzac na bezpieczenstwie i zyciu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam konkretnych danych także nie mogę się tym podeprzeć ale za granicą przeważnie jest tak, dużo jeździsz=diesel jazda po mieście/mniejsze trasy=benzyna.

Dlaczego w Dubaju na gazie nie jeżdżą? Przecież taniej...

U nas koleś w pracy też wymienił swoje dwa BMW na jednego GL450 4.7 bodajże.

Po jednym przejeździe odwiedził gazowników. Oczywiście wszyscy na około słuchają jakie to cudeńko ma osiągi ale jak schodzi na temat paliwa to jakoś typ zaczyna mamrotać pod nosem jak by się wstydził.

Bez gwiazdy nie ma jazdy. 

Edited by Waldek1988BDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie sa jeszcze diesle ale Janusze mowia, ze ropa jest do ciagnikow. Mimo to lpg im nie przeszkadza.

 

Zawsze mozna kupic hybryde i miec polaczenie ekonomii z dobrymi osiagami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze też można kupić dobre auto z v8, zagazować, a potem mieć głęboko gdzieś co inni sobie o tym myślą :) A komfort dobrego auta i dźwięk v8 ciężko czymkolwiek zastąpić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.