Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Ecvt, a dwusprzęgłowa skrzynia to zupełnie dwa inne światy. Jedna i druga ma swoje wady i zalety, a opinie kierowców są bazowane na ich potrzebach czy odczuciach. Jako osoba posiadająca w swoim samochodzie ecvt jestem zdania, ze to dobra skrzynia i jestem z niej zadowolony i w wielu kwestiach widzę jej przewagę nad dwusprzęgłowymi. Jednak są tez takie niuanse, które przemawiają za skrzynia dwusprzęgłowa. Wiele zależy od stylu jazdy, potrzeb odbiorcy. Całe szczęście, ze mamy taki wybór, ze każdy znajdzie coś dla siebie. No chyba, ze jest jakiś kompromis pomiędzy tymi skrzyniami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie kompromisem jest klasyczny automat, np ZF8HP. Nie jeździłem nigdy samochodem z lepszą skrzynią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eco Pro włączyłem raz, na 20 sekund. Nigdy więcej nie popełnię tego błędu...  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale podczas jazdy w tym trybie ile czasu miałeś na przemyślenia typu czy będziesz wyprzedzał czy jednak podziwiał krajobraz :D.

 

Teraz na poważnie. Ecvt można jeździć dynamicznie i szybko ale do agresywnej jazdy się nie nadaje jednak nie miałbym problemu by kupić kolejne auto ze skrzynia ecvt ponieważ jestem świadom zasady działania tej skrzyni i w autach typu yaris hybrid, GS450h pasuje Ona jak ulał ponieważ samochody te same w sobie nie są agresywne. Jednak nie widzę takiej skrzyni w autach z nutka szaleństwa typu MX5, Mini cooper gdzie samo auto krzyczy do kierowcy „daj mu” :D;).

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W JCW nawet mi przez głowę to nie przeszło, tam tryb sport i głośny wydech należy włączać natychmiast po odpaleniu.  :D

Próba Eco Pro była w dużej limuzynie, ale i tak to nie dla mnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja na ten przykład celuję w DSG 7 stopniową i myślę, że wystarczy na moje potrzeby. Z tego co czytałem, sprawdza się i daje radę. 1,5 benzyna i 150 KM i myślę, że Scala będzie nieźle śmigać  B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSG7 to dobra skrzynia, żona ma w Golfie i złego słowa o niej nie powiem.

Czasami, sporadycznie zdarza się jej szarpnąć przy zmianie z 1 na 2, ale generalnie działa płynnie, niezauważalnie i przewidywalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś przejeżdżając koło salonu skody widziałem nowa scale. Ale to za mało by mieć jakiekolwiek zdanie. 1.5 tsi i dsg sprawi, ze Scala będzie zadziwiać dynamika ;).

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywali klapę z szamba, jak to mówi jeden z naszych forumowych Kolegów  :D

 

Ale Scala ładna, może być hit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś przejeżdżając koło salonu skody widziałem nowa scale. Ale to za mało by mieć jakiekolwiek zdanie. 1.5 tsi i dsg sprawi, ze Scala będzie zadziwiać dynamika ;).

 

Ooooo a w jakim mieście już jest Scala? Do Gdańska jeszcze nie dojechała...

Edytowane przez Matti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O qwa. Z grilem przesadzili.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie e38 z której strony by się foty nie zrobiło - piękny samochód. Tutaj - na prezentacji nowej Alpiny B7 na części fot - super. Tutaj szkoda nawet komentować - słaba fota po prostu  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obrzydliwy pojazd. Styliści chyba z Ssangyonga przeszli. Dramat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stara 7 vs nowa...

 

 

Nie no, to jest jakiś żart...

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko X5 to pseudo terenówka z wysoko umieszczoną maską.

Co za tym pasuje.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, to jest jakiś żart...

 

to auto jest projektowane pod gusta chińczyków i arabów - tam są główne rynki zbytu serii 7.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegą Wielorybem w kwestii responsywności pedału przyspieszenia dla hybrydy z mocnym elektrykiem. I rzeczywiście, nie jest to li tylko wrażenie tylko obiektywny fakt. Zainstalowałem akcelerometr w telefonie i porównałem swoje 330e w tym zakresie z autami turbo, podobnej mocy i mocniejszymi. Wyniki jasno pokazują kolosalne różnice. Prawda jest taka, że już przywykliśmy do mułowatej reakcji aut z turbo. Do tego swoje dokładają kiepskie skrzynie biegów.

 

Ale i również, jak najbardziej obiektywnie, omawiany RAV4 - tak jak celująco reaguje na dodanie gazu- tak kontynuuje akcelerację relatywnie słabo. 8,3 s mówi samo za siebie. No i jest wyjec, bez dwóch zdań.

 

Jak dla mnie - hybryda z mocnym elektrykiem oraz dobrą skrzynią biegów to najlepsze remedium na nostalgię za wielkimi, wolnossącymi motorami.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSG7 to dobra skrzynia, żona ma w Golfie i złego słowa o niej nie powiem.

Czasami, sporadycznie zdarza się jej szarpnąć przy zmianie z 1 na 2, ale generalnie działa płynnie, niezauważalnie i przewidywalnie.

 

A jaki ma silnik? Też benzyna 1,5 TSI 150 KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,2 oraz 1,4 TSI na pasku też są ok, uchodzą za pancerne.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wadliwe były starsze 1,4 122 KM, na łańcuchu.

Mojej żony to nowsza wersja na pasku rozrządu (w 1,5 też tak jest) i te silniki kompletnie nie stwarzają problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.