Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mi GS450h w zupełności wystarcza jak i jego skrzynia ecvt ale dla mnie jest to kanapowoz i brak w tym aucie pazura do sportowej jazdy aczkolwiek nie znaczy to, ze brak mu dynamiki bo często spod świateł widzę, ze mam lepszy start niż mocniejsze samochody (pisze to z doświadczenia).

Właśnie napęd 450h - tylko w RXie to na tą chwilę byłby dla mnie optymalny wybór...

Do sportowej jazdy czymkolwiek mam po prostu za mało okazji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można kupić wranglera pickupa :)https://www.jeep.com/gladiator.html

tak mi się coś wydawało, że widziałem filmik z fabryki jak zjeżdżał z taśmy

tylko teraz - mamy Gladiatora na bazie Wranglera i zapowiedź Gladiatora na 2020r  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mi się coś wydawało, że widziałem filmik z fabryki jak zjeżdżał z taśmy

tylko teraz - mamy Gladiatora na bazie Wranglera i zapowiedź Gladiatora na 2020r  :P

No to ten na bazie Wagonera mi się bardziej podoba :D Wrangler jak Wrangler, nic nowego.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie szybkie pytanie. Ile moze kosztowac naprawa opony, ma lekki ubytek powietrza w aucie typu suv, obrecz aluminiowa. Mniejwiecej.

I drugie pytanie, czy naprawia sie lewarki hydrauliczne, padl uszczelniacz.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki lewarek potrzebujesz?


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

54 zł w Krakowie,ale koło mialem zdjete i dowiezione do fachmana


By duży talent nie poniósł straty, trzeba zakupić japońskie graty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do oddania nożycowy do Transita.

Edytowane przez meXy

Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio znalazłem w kole śrubę, powietrze zeszło całe. W Norauto zrobili za 60zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszło 5 dyszek, lewarek jeszcze muszę naprawić bo jak koło zmienialem na zapas to puścił olej, na szczescie miałem taki sam pod ręką od znajomego. Mie ryzykowałem bo jakbu spadł bez koła to i podnieść ciezko by było i coś by uszkodził. Muszetez kupić porządne kobyłki, bo stawianie na byle czym się zemści kiedyś.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze a propos hybryd i wycia. Taki artykuł właśnie przeczytałem:

post-37089-0-55009300-1556287084_thumb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ecvt w 450h daje radę!

Nawet przyczepę pociągnie!

Bez większego wycia! ;):D

 

post-22413-0-70482200-1556294624_thumb.jpeg

Edytowane przez szwed

Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie robiłem! ;):D


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak powaznie, to co jest na tej przyczepie?

Asfalt!!! :)

:D

Ale ecvt ma chyba jakieś ograniczenia jeżeli chodzi o holowanie o ile się nie mylę do 500kg?

A nie wiem nie zaglądałem do instrukcji. :P

Ale ecvt ma chyba jakieś ograniczenia jeżeli chodzi o holowanie o ile się nie mylę do 500kg?

1550kg jest opisane.

 

post-22413-0-90701400-1556311963_thumb.png


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odbiór wycia bezstopniowej skrzyni zależy od tego jak ucho odbiera  dzwieki  glośnosc i  wysokosc itd i w tym jest sedno sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem problemu. Skrzynia wyje, fakt. Ale tylko jak się porządnie depnie. Przy normalnej jeździe jest cicha. Dla mnie nie ma o co kruszyc kopii.

 

Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką teorię, że tu nie chodzi o poziom hałasu tylko o charakter tego dźwięku. Nasze doświadczenie motoryzacyjne podpowiada nam, że wzrost prędkości jest powiązany ze wzrostem obrotów, więc dźwięk silnika się zmienia w trakcie przyspieszania. Natomiast w hybrydach ECVT samochód przyspiesza, a dźwięk silnika jest niezmienny, bo silnik utrzymuje stałe obroty. I dla części z nas jest to nienaturalne/drażniące. 

A sam poziom hałasu to rzecz odrębna, zależna od modelu. Jednak faktem jest, że normalna skrzynia, żonglująca biegami najwyższy poziom hałasu (związany z`najwyższymi obrotami) osiąga tylko przez niewielki ułamek czasu maksymalnego przyspieszania, a hybryda przez cały ten czas. 

 

A jeśli chodzi o dźwięk silnika, to ja akurat bardzo go lubię, podobnie jak ładny dźwięk wydechu, a mój obecny samochód jest zdecydowanie zbyt dobrze wyciszony, nawet w okolicach czerwonego pola obrotomierza. Jednak nad dobrym dźwiękiem inżynierowie muszą trochę popracować, a akurat w Toyotach czy Lexusach jest to temat, na który kompletnie nie zwraca się uwagi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać jednak ,że oprócz ładnie brzmiących benzynowych v6, v8 czy nielicznych 4 cylindrowców, jest cała masa mniejszych silników, jak np 1,6 GDI, którym zrobiłem ok 50 tyś km, czy niezwykle popularne silniki 1,4 ( 1,5) TSI, które wraz ze wzrostem obrotów nie wydzielają z siebie nic przyjemnego.   A ponieważ ich moc i przyśpieszenie, często nie powalają, to ten niezbyt przyjemny hałas trwa długo, nawet jeśli nie jest on tak jednostajny i nie zaczyna się od momentu mocnego wciśnięcia pedału gazu.  Mocniejsza hybryda jednak daje nam wybór, i jeśli wybierzemy normalną, spokojną jazdę - wycia nie będzie, a przyśpieszenie będzie i tak na poziomie mocnego deptania silników z mocą na poziomie 130-160km, które w takich warunkach będą głosniejsze.   Zależy kto co lubi i jakie ma przyzwyczajenia. Jeśli ktoś lubi czuć poziom podłogi  pod butem przy każdym manewrze związanym ze wzrostem prędkości - hybrydę może istotnie znienawidzić. Szczególnie, że jednak jest zwykle nieco droższa od konkurencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby zestawić CVT z V8 nikt by nie narzekał.

 

Stare amerykańskie skrzynie miały zaledwie trzy biegi do przodu i pracowały niemal jak skrzynia bezstopniowa. Jednostajny pomruk niskich tonów w trakcie przyspieszania dawał wrażenie nieskończonej mocy i potęgi.

 

Problemem dziś jest tylko i wyłącznie zaniedbanie inżynierów odpowiedzialnych za dźwięk.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety CVT nie nadają się do silników co mają wysoki moment obrotowy, stąd ich nie ma.

Jest jak na razie tylko jedna skrzynia cvt Nissana ( ma zupełnie inna konstrukcje niż wszystkim znane cvt), która sobie radziła z przenoszeniem większych mocy

 

Edit

 

Teraz mi się przypomniało że Subaru ma CVT co współpracuje z nowym 2.4 turbo

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.