Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Recommended Posts

47 minut temu, Franka napisał(-a):

Dzis jest ten dzień: 3 lata po zamówieniu...

Z jednej strony kawał czasu a z drugiej warto było poczekać. 

 

Fajny jest. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiem, mnie już dawno by xxxx strzelił jakbym miał tyle czekać na stalowego standardowego pepsiaka 🙃

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, eye_lip napisał(-a):

No nie wiem, mnie już dawno by xxxx strzelił jakbym miał tyle czekać na stalowego standardowego pepsiaka 🙃

 

Ty jesteś bogaty z domu to możesz sobie kupić na chrono:D


...,,,;;;<3;;;,,,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, zielony.m napisał(-a):

Ty jesteś bogaty z domu to możesz sobie kupić na chrono:D

😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

W życiu nie kupiłem zegarka na chrono🧐

Jak coś kupuję to tanie i zepsute najczęściej 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 minuty temu, eye_lip napisał(-a):

W życiu nie kupiłem zegarka na chrono🧐

Jak coś kupuję to tanie i zepsute najczęściej 😁

:lol:

tumblr_mlooq5aq7q1s20gm1o1_400.gif

Edited by mario1971

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, eye_lip napisał(-a):

No nie wiem, mnie już dawno by xxxx strzelił jakbym miał tyle czekać na stalowego standardowego pepsiaka 🙃

 

Ale to proste -  zapisujesz się i zapominasz. A potem dzynk- i jest. Taka miła niespodzianka. Grunt nie myśleć ile czasu już sie czeka bo można wk...wa złapac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wiem wiem, ale ja tak nie potrafię, czekałem rok i jak doszedł do to nie było wow, niestety czekanie nie dla mnie, zabija mi radość z posiadania. 

Edited by eye_lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekasz tyle lat, gust się może zmienić. 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przesadzajcie. Jesli faktycznie ktos czeka tylko na jeden zegarek i nic innego mu sie nie podoba, to faktycznie smutna sytuacja, ale w naszym przypadku przeciez przez te 3 lata niejeden sie przez nadgarstek przewinie i jak Kolega dobrze zauwazyl - potem telefon i frajda o wiele wieksza. Zawsze bede przytaczac przyklad Hulka - jak byl normalnie do dostania, to praktycznie nikt na forum nie mial i wielu sie nie podobal a jak tylko potworzyly sie kolejki albo wycofali, to nagle wszystkim sie podoba - wiec moze lepiej poczekac dluzej, bo bardziej sie docenia i szanuje swoj wybor? 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, artme napisał(-a):

Nie przesadzajcie. Jesli faktycznie ktos czeka tylko na jeden zegarek i nic innego mu sie nie podoba, to faktycznie smutna sytuacja, ale w naszym przypadku przeciez przez te 3 lata niejeden sie przez nadgarstek przewinie i jak Kolega dobrze zauwazyl - potem telefon i frajda o wiele wieksza. Zawsze bede przytaczac przyklad Hulka - jak byl normalnie do dostania, to praktycznie nikt na forum nie mial i wielu sie nie podobal a jak tylko potworzyly sie kolejki albo wycofali, to nagle wszystkim sie podoba - wiec moze lepiej poczekac dluzej, bo bardziej sie docenia i szanuje swoj wybor? 🤔

Masz rację ‼️Co łatwo przychodzi, to mało cieszy :rolleyes:


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może odbierał w ostatnim czasie OP? ile czekaliście? Jestem ciekaw na ile te 1-1.5 roku to prawda a na ile ściema AD :) Miłego weekendu, pepsi Kolegi piękne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, machlo napisał(-a):

@Tom87 ja odbierałem op36 i czekałem około 1,5, ale miesiąca. ;)

Wow, to super wiadomość. Zapisywalem się 2 tyg temu. na 36 też mówili o minimum roku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.05.2021 o 23:14, eye_lip napisał(-a):

W życiu nie kupiłem zegarka na chrono🧐

Jak coś kupuję to tanie i zepsute najczęściej 😁

Takie sa najfajniejsze..radosc przywracania do zycia -bezcenna..a ze przy okazji mozna bez straty sprzedac to juz inna bajka

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=114843]Tom87[/mention] ja odbierałem op36 i czekałem około 1,5, ale miesiąca.

No to jeszcze ciekawe kiedy sie zapisywales. Jesli blisko wrzesnia to wowczas pewnie kolejek nie bylo...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=111465]bibbi[/mention] na początku lutego.

Good news! A ktory kolor, jesli mozna spytac?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, bibbi napisał(-a):


Good news! A ktory kolor, jesli mozna spytac?

Czarny

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja czekam od listopada.Powiedzili mi ze beda czekal okolo rok na OP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, ktoś coś słyszał kiedy mogą być dostepne "nowe" oysterowe pepsi i batmany?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie przesadzajcie. Jesli faktycznie ktos czeka tylko na jeden zegarek i nic innego mu sie nie podoba, to faktycznie smutna sytuacja, ale w naszym przypadku przeciez przez te 3 lata niejeden sie przez nadgarstek przewinie i jak Kolega dobrze zauwazyl - potem telefon i frajda o wiele wieksza. Zawsze bede przytaczac przyklad Hulka - jak byl normalnie do dostania, to praktycznie nikt na forum nie mial i wielu sie nie podobal a jak tylko potworzyly sie kolejki albo wycofali, to nagle wszystkim sie podoba - wiec moze lepiej poczekac dluzej, bo bardziej sie docenia i szanuje swoj wybor? 

Hulk jest cały czas tak samo wujowy ale od kiedy można na nim sporo przyciąć to bardzo zyskał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia gustu, mnie się Hulk od zawsze podobał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hulk zawsze był fajny ale jako kolejny Rolex. Teraz jest jeszcze fajniejszy 😉
Ale Cermit odebrał mu trochę wyjątkowości i jest zdecydowanie bardziej strawny dla większości.

Edited by desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, cuora napisał(-a):

Hej, ktoś coś słyszał kiedy mogą być dostepne "nowe" oysterowe pepsi i batmany?

Mi mówiono 2-3 lata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.