Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wilgoć po zimie, dało się zetrzeć, ale jeszcze tak nie miałem, trzeba będzie częściej wietrzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minutes ago, Lincoln Six Echo said:

Niezła paszcza.  ;)

 

339778143_177873685091120_3181606972255305604_n.thumb.jpg.d5d3ed5368872695fbeac3724d8fd882.jpg


Niezły kolor 👌🏻

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Enkil napisał(-a):

:D wyjechałem po raz pierwszy w tym roku wentem z garażu; okazało się, że kierownica spleśniała... :(

 

 

IMG_20230409_164240.thumb.jpg.e3e1c2f4a0f1cf13f004f274554e4fac.jpg

 

Reszta wygląda tak jak latem.

IMG_20220616_110518.thumb.jpg.2ba239ba9223a1d81c87e801dd98402d.jpg

 

Moj 300CE tez splesnial w srodku po paru miesiacach stania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiepska była pogoda na jazdę klasykiem i taki skutek. Będzie trzeba zrobić pranie tapicerki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.03.2023 o 08:38, Tommaso napisał(-a):

Dzięki

Silnikami V8 BMW interesuję się od dobrych 10-15 lat i za każdym raz, gdy wchodzi poprawiona wersja BMW zapewnia, że wszystkie problemy już rozwiązano, a po dwóch latach nagle się okazuje, że jednak nie. Cztery lata temu omal nie kupiłem M550xi z silnikiem 462 KM, który miał się okazać bezawaryjny, a po dwóch latach okazało się, że BMW seryjnie wymienia je na nowe w ramach gwarancji, a znam człowieka, który przy 80 tys. km ma już trzeci silnik. Uważam, że od początku ten silnik został źle skonstruowany, jak poupychali turbo między blok silnika i kolektory wydechowe to ciężko zapewnić im właściwe chłodzenie. Generalnie chłodzenie jest największym problemem tego silnika.

 

Upchane turbo między rzędami cylindrów to nie tylko w V8 od BMW, tylko raczej cecha nowoczesnych , wyczynowych V8 biturbo? Patrz EA824, EA825 czy m177.

 

Znasz jakieś opinie o trwałości nowszych V8 z Audi / Porsche? 

Mam na myśli starszy silnik 4.0 TFSI o pojemności 3993 cm3, stosowanym np. w Audi RS6 C7 oraz nowszy np. z gen. RS6 C8, którego pojemność wynosi 3996 cm3? Jeden to zdaje się EA 824, konstrukcji VW/ Audi, drugi EA 825 konstrukcji Porsche. 

 

Znalazłem trochę opinii (raczej pozytywnych) o silniku 3993 cm3 oraz niewiele informacji o EA 825 - 3996 cm3. Też mają problemy z chłodzeniem, czy jakoś lepiej to rozwiązano? A może też padają jak muchy z powodu innych wad? 😉

 

spacer.png

 

A generalnie w m177 4.0 biturbo AMG jak z trwałością - chyba niezbyt kolorowo? 

spacer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w

13 godzin temu, Enkil napisał(-a):

:D wyjechałem po raz pierwszy w tym roku wentem z garażu; okazało się, że kierownica spleśniała... :(

 

 

IMG_20230409_164240.thumb.jpg.e3e1c2f4a0f1cf13f004f274554e4fac.jpg

 

Reszta wygląda tak jak latem.

IMG_20220616_110518.thumb.jpg.2ba239ba9223a1d81c87e801dd98402d.jpg

wymień kierę - wersja bez airbaga to chyba nie będzie problemu - na wilgoć w zimie to nie wiem co poradzić - jakieś pochłaniacze wilgoci jak w pudełkach butów? :D A jak z wentylacją podczas jazdy? Szyby mocno parują jesienią? wentylacja nie daje rady? Czy to takie specyficzne warunki w garażu masz? Vento fajne, youngtimer jak się patrzy - jakieś tylko kołpaki VW byś wsadził ;D

Edytowane przez Admof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.04.2023 o 22:57, tommly napisał(-a):

A'propos grilla BMW :D

 

grill.jpg

 

Wielkie grille to obecnie standard. Od Audi, przez Lexusa.

BWM też chciało dołączyć do tego grona.

Większość modeli BMW bardzo mi się podoba to nowe BMW 7 jest bardzo dyskusyjne w swoim wyglądzie.

Czy tak może wyglądać prestiżowy model?

 

Przypomina mi się wprowadzanie xx lat temu BMW seri 7 (bodaj 2001r), z nowym kontrowersyjnym designem.

Wtedy po stary model ustawiały się kolejki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Admof napisał(-a):

w

wymień kierę - wersja bez airbaga to chyba nie będzie problemu - na wilgoć w zimie to nie wiem co poradzić - jakieś pochłaniacze wilgoci jak w pudełkach butów? :D A jak z wentylacją podczas jazdy? Szyby mocno parują jesienią? wentylacja nie daje rady? Czy to takie specyficzne warunki w garażu masz? Vento fajne, youngtimer jak się patrzy - jakieś tylko kołpaki VW byś wsadził ;D

Z wentylacją jest wszystko w porządku, szyby nie parują, no i raczej jeżdżę tylko w ładną pogodę, np na randkę z małżonką :) To raczej wina blaszaka (garaż), jest szczelny i trzyma wilgoć, trzeba częściej wietrzyć.

Edytowane przez Enkil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypatrzony na Lazurowym Wybrzeżu. Trzeba mieć jaja, żeby takim tworem aż z Niemiec przyjechać.

 

 

86DC5251-4161-4472-B95C-791F536139C6.jpeg

09783724-1985-446D-922F-A038469658D9.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, StaryWilk napisał(-a):

Upchane turbo między rzędami cylindrów to nie tylko w V8 od BMW, tylko raczej cecha nowoczesnych , wyczynowych V8 biturbo?

ogólnie niemcy poszli w "gorące V" - V6 audi ma chyba jedną turbinę pomiędzy bankami cylindrów. Z punktu widzenia ekologii - super bo katy szybko się nagrzewają. Z punktu widzenia performance - super bo reakcja na gaz, wykorzystanie energii spalin przez fikuśnie skonstruowane kolektory wydechowe. A jak wygląda codzienność to chyba każdy wie

W audi swego czasu ludzi straszyły sitka na zasilaniu turbin - turbo potrafiło się tak rozlecieć że wypadały wirniki i robiły mielonkę z katów. Nie wiem czy to była tylko internetowa gównoburza czy są jakieś inne problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, beniowski napisał(-a):

Wypatrzony na Lazurowym Wybrzeżu. Trzeba mieć jaja, żeby takim tworem aż z Niemiec przyjechać.

 

 

86DC5251-4161-4472-B95C-791F536139C6.jpeg

09783724-1985-446D-922F-A038469658D9.jpeg

Eee tam jaja, pewnie 1.1 pod maską, więc już w miarę nowoczesna konstrukcyjnie benzynka.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.04.2023 o 10:09, Paulus57 napisał(-a):

No to teraz jeszcze bardziej kontrowersyjnie. Chiński elektryk w cenie Dacii Duster, zasięg 600 km, ponad 500 KM itd. :) 

 

 

 

Powiem szczerze, że gdyby u nas był sprzedawany i było ASO, to czemu nie. SUV do mnie gada.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Upchane turbo między rzędami cylindrów to nie tylko w V8 od BMW, tylko raczej cecha nowoczesnych , wyczynowych V8 biturbo? Patrz EA824, EA825 czy m177.

 

Znasz jakieś opinie o trwałości nowszych V8 z Audi / Porsche? 

Mam na myśli starszy silnik 4.0 TFSI o pojemności 3993 cm3, stosowanym np. w Audi RS6 C7 oraz nowszy np. z gen. RS6 C8, którego pojemność wynosi 3996 cm3? Jeden to zdaje się EA 824, konstrukcji VW/ Audi, drugi EA 825 konstrukcji Porsche. 

 

Znalazłem trochę opinii (raczej pozytywnych) o silniku 3993 cm3 oraz niewiele informacji o EA 825 - 3996 cm3. Też mają problemy z chłodzeniem, czy jakoś lepiej to rozwiązano? A może też padają jak muchy z powodu innych wad? 😉

 

spacer.png

 

A generalnie w m177 4.0 biturbo AMG jak z trwałością - chyba niezbyt kolorowo? 

spacer.png

 

Niestety nie mam wiedzy na temat trwałości V8-ek Audi i Mercedesa, ale generalnie zbierają lepsze opinie. W Audi jedyne o czym słyszałem to problemy z mild hybrid, Mercedesem w ogóle się nie interesowałem

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, beniowski napisał(-a):

Wypatrzony na Lazurowym Wybrzeżu. Trzeba mieć jaja, żeby takim tworem aż z Niemiec przyjechać.

 Trabi z silnikiem od VW Polo wcale nie był takim złym pomysłem i jeździł całkiem żwawo.

10 godzin temu, Enkil napisał(-a):

Z wentylacją jest wszystko w porządku, szyby nie parują, no i raczej jeżdżę tylko w ładną pogodę, np na randkę z małżonką :) To raczej wina blaszaka (garaż), jest szczelny i trzyma wilgoć, trzeba częściej wietrzyć.

 

Skoro to blaszak proponuję powycinać w nim otwory (nad drzwiami i z tyłu lub po bokach) i wspawać w nie kratę z siatki cięto ciągnionej. Powinno pomóc na przyszłość.

Edytowane przez souls_hunter

Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, souls_hunter napisał(-a):

 Trabi z silnikiem od VW Polo wcale nie był takim złym pomysłem i jeździł całkiem żwawo.

 

Dopóki się tym czymś z nadwoziem wykonanym z połączenia sztucznej żywicy kompozytowej ze sprasowanymi odpadami bawełnianymi nie miało wypadku 😂.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.04.2023 o 17:46, Enkil napisał(-a):

Wilgoć po zimie, dało się zetrzeć, ale jeszcze tak nie miałem, trzeba będzie częściej wietrzyć.


Mnie w poprzednim UAZie w garażu spleśniał fotel ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, czytałem kiedyś. Ja jednak byłem świadkiem jak sąsiad przygrzmocił Trabim w drzewo przy niewielkiej prędkości i to coś się po prostu rozpadło, a facet cudem uszedł z życiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobny lub gorszy efekt miałby w wieku autach z tamtych lat. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, trollu napisał(-a):

ogólnie niemcy poszli w "gorące V" - V6 audi ma chyba jedną turbinę pomiędzy bankami cylindrów. Z punktu widzenia ekologii - super bo katy szybko się nagrzewają. Z punktu widzenia performance - super bo reakcja na gaz, wykorzystanie energii spalin przez fikuśnie skonstruowane kolektory wydechowe. A jak wygląda codzienność to chyba każdy wie

W audi swego czasu ludzi straszyły sitka na zasilaniu turbin - turbo potrafiło się tak rozlecieć że wypadały wirniki i robiły mielonkę z katów. Nie wiem czy to była tylko internetowa gównoburza czy są jakieś inne problemy

 

No dlatego tak się zastanawiam, czy inni producenci lepiej sobie poradzili z problemem chłodzenia. Bo o silnikach BMW V8 (w kontekście awaryjności) jest najgłośniej. Jakiś czas temu prowadzący z "povagowani" wrzucił ten silnik do rankingu najgorszych konstrukcji ostatnich lat, a wiemy, że podobny układ turbo jest pospolity w nowszych V6 czy V8. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Enkil napisał(-a):

Z wentylacją jest wszystko w porządku, szyby nie parują, no i raczej jeżdżę tylko w ładną pogodę, np na randkę z małżonką :) To raczej wina blaszaka (garaż), jest szczelny i trzyma wilgoć, trzeba częściej wietrzyć.

Włóż pod przednie fotele dwie skarpety wypełnione kocim żwirkiem... Sprawdzone...sucho w aucie jak pieprz...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giulia już na letnich 😃

Chyba już pora, może nie będzie już sniegu… prawda 😳 ?


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.