Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

W LR, przy zamówieniu Velar'a, na "dzień dobry" 19% rabatu (ponad 100k). Widać mają z czego opuszczać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatki są cenotwórcze,a na nich jest duża marża wiec mają dilerzy pole manewru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za premium dostaniesz 20% rabatu, najczęściej w postaci wyposażenia lub większego silnika.

Raczej bez kłopotu w niższej cenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szef jak kupował C63s to się chealił, że też 25% rabatu poszło. Ale zostawił więcej na akcesoryjny wydech i mody silnika czyli koniec końców - on się cieszy że niby rabat a salon i tak na swoje wyszedł

Moja kobieta pojechala na wymiane oleju 65 $ i darmowy przeglad poduszki bo cos tam niby w tym roczniku toyoty nie trybi a wrocila z rachunkiem 260 $ :) wymienili czujnik oleji bo podobno jak by jechala szybko to bylo by zle :) tak koncerny zarabiaja na akcjach serwisowych za free :)


To forum na trzezwo jest nie do przyjecia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Wychodzimy np. Do salonu bmw i konfigurujemy 760Li v12 , wychodzi nam list preis 202 000 euro. Ile trzeba zapłacić finalnie?

 

Skąd się bierze mnóstwo ofert na tego typu auta, zaledwie roczne i do 20 tyś km przebiegu, za pół ceny list preis?

 

....[/url]

 

Auta premium są bardzo rzadko kupowane za gotówkę. To głównie leasing. Dodatkowo głównie na firmy z możliwością odliczenia VAT.

 

Ale nawet przy autach średniej klasy (50-60k Eur) leasing dla osób fizycznych wychodzi dużo taniej niż kupno nowego samochodu za gotówkę przy założeniu małych przebiegów.

 

Szczególnie atrakcyjna jest oferta VW/Audi w tym obszarze


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzisz, na każdego działa to inaczej. Jeden pomimo posiadanej mocy pojedzie rozsądnie, a u drugiego, który ma świadomość że "ma czym", spowoduje bardziej brawurową i agresywną jazdę.

 

 

Znam przypadek kierowcy, który przez co najmniej ładnych parę lat jeździł audi. Zawsze z salonu, 2-3 lata i zmiana na kolejny model. Ostatnio kupił jednak BMW i stwierdził, że nie chce już innego auta.

Co kto lubi

 

U mnie jest odwrotnie . Mam od paru   lat BMW X1 2,3 d , X drive ,204 KM , a dwa tygodnie temu kupilem Volvo V60 AWD Cross Country i juz bede sprzedawal beemke . Moze jest chetny ,ma tylko 90 tys przebiegu,  kolor marakesh brun ? Zdjecia moge wyslac na priv . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też mam czwarte BMW, powiem więcej - myślę że będzie też piąte.

Kiedyś w TG Clarkson stwierdził że że ci stereotypowi posiadacze beemek przesiedli się raczej do Audi, i z moich obserwacji to się chyba potwierdza, podobnie jak ich prześmieszny ale jakże prawdziwy filmik o kierowcach Peugeotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanim nie przejechalem sie  Volvo V60 , CC , AWD  oczy bym wydrapal , kazdemu , kto zle rzecze o BMW crossover.  Serio , inne firmy poszly do przodu 

szybciej , przeskoczyly BMW . Dla tych , ktorzy tego nie akceptuja BMW jest stanem umyslu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auta premium są bardzo rzadko kupowane za gotówkę. To głównie leasing. Dodatkowo głównie na firmy z możliwością odliczenia VAT.

 

Ale nawet przy autach średniej klasy (50-60k Eur) leasing dla osób fizycznych wychodzi dużo taniej niż kupno nowego samochodu za gotówkę przy założeniu małych przebiegów.

 

Szczególnie atrakcyjna jest oferta VW/Audi w tym obszarze

I to też biorą na niespełna rok i kilkanaście tys km, żeby pobawić się i odsprzedać? Czy może takie roczne to bardziej demowki, "auta dla reklamy", auta z wynajmu długoterminowego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanim nie przejechalem sie Volvo V60 , CC , AWD oczy bym wydrapal , kazdemu , kto zle rzecze o BMW crossover. Serio , inne firmy poszly do przodu

szybciej , przeskoczyly BMW . Dla tych , ktorzy tego nie akceptuja BMW jest stanem umyslu .

W gamie bmw nie ma bezpośredniego konkurenta dla v60 cc, natomiast dla zwykłych wersji jest najnowsza seria 3,a nie bazowy crossover model x1. Czy porównywales s60 z bmw 3? Czy bmw rzeczywiście stanęło w miejscu? Edited by StaryWilk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porównywanie starego modelu X1 z nowym V60 jest mocno naciągane.

Ja mam dokładnie odwrotne wrażenia z porównania bmw serii 5 i volvo S90. Różnica na korzyść BMW to przepaść. W komforcie, prowadzeniu, hamowaniu, kulturze pracy silnika, jakości skrzyni biegów i można by wymieniać dalej. A przy podobnej cenie również w osiągach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mialem probne jazdy w Audi A6 Allroad , nowym BMW X1 , Volvo V60 CC , Volvo XC 70 .  BMW X 1 wypadlo bardzo blado w tym zestawieniu.


W dodatku , smierdzi plastikiem , po otwarciu drzwi w nowym BMW X 1 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to też biorą na niespełna rok i kilkanaście tys km, żeby pobawić się i odsprzedać? Czy może takie roczne to bardziej demowki, "auta dla reklamy", auta z wynajmu długoterminowego?

 

Te roczne to m.in. auta po pracownikach bmw, którzy je dostają jako służbowe 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te roczne to m.in. auta po pracownikach bmw, którzy je dostają jako służbowe 

 

Zgadza sie ! Znam  jedna wysoko postawiona niewiaste z BMW , ktora mi zaproponowala wybor modelu , wypasu  i bede nia jezdzil za rok ,a ona obiecuje ze nie wyjezdzi wiecej niz 15 tys przez ten rok .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn

X1 to jedno z najtańszych aut w ofercie BMW, swoją droga jeden z mało udanych modeli. Natomiast do serii 3, 5 czy wyższych x volvo dużo brakuje. Zarówno jakościowo ustępuje, a właściwości jezdne to już prawie przepaść. Moje kolejne auto to będzie pewnie znów BMW, stan umysłu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

X1 to jedno z najtańszych aut w ofercie BMW, swoją droga jeden z mało udanych modeli. Natomiast do serii 3, 5 czy wyższych x volvo dużo brakuje. Zarówno jakościowo ustępuje, a właściwości jezdne to już prawie przepaść. Moje kolejne auto to będzie pewnie znów BMW, stan umysłu. ;)

 

Doskonale Cie rozumiem , ja wrocilem  z tego miejsca w ktorym Ty teraz jestes . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn

Oczywiście czasem się ludziom odmienia i to jak auto się prowadzi przestaje mieć znaczenie. Mój znajomy z zamiłowania do V8 Mercedesa przesiadł się do Kia Sportage i mówi, że po prostu chce wygodny "dupowóz". Połowa mojego zamiłowania do BMW to estetyka, zarówno zewnętrzna jak i świetne dla mnie zaprojektowanie wnętrza. Oczywiście sam widzę jakościowe wpadki w mojej F30, ale nie przeszkadza mi to. I nie jestem zdecydowanie z tych co wzdychają do serii E. Nigdy nie miałem. Jestem z tych nielicznych co lubią postęp technologiczny w samochodach. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

X1 to jedno z najtańszych aut w ofercie BMW, swoją droga jeden z mało udanych modeli. 

 

To prawda ale cenowo jest idealnym odpowiednikiem V60 CC więc porównanie jest uzasadnione. Nie jeździłem V60, starszym i obecnym X1 tak i faktycznie nie jest to nic nadzwyczajnego podobnie jak zwykłe 1, do jakości za cenę premium to tam jest baaardzo daleko chociaż trakcyjnie i mechanicznie jest super. BMW zaczyna się od serii 3, a tak naprawdę od 5, i to przy słonych dopłatach do cen bazowych bo standardowo jest raczej biednie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwielbiam "bulgot" silnika V8 .  Mam dwa samochody z takimi motorami , i jezdze nimi od maja do wrzesnia .

 

post-108764-0-53983600-1558777039_thumb.jpg

post-108764-0-03218500-1558777120_thumb.jpg


To prawda ale cenowo jest idealnym odpowiednikiem V60 CC więc porównanie jest uzasadnione. Nie jeździłem V60, starszym i obecnym X1 tak i faktycznie nie jest to nic nadzwyczajnego podobnie jak zwykłe 1, do jakości za cenę premium to tam jest baaardzo daleko chociaż trakcyjnie i mechanicznie jest super. BMW zaczyna się od serii 3, a tak naprawdę od 5, i to przy słonych dopłatach do cen bazowych bo standardowo jest raczej biednie.

 

No tak , ale ja chce crossovera .  Jest jakis inny w ofercie BMW ? Nie chce SUVa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn

To prawda ale cenowo jest idealnym odpowiednikiem V60 CC więc porównanie jest uzasadnione. Nie jeździłem V60, starszym i obecnym X1 tak i faktycznie nie jest to nic nadzwyczajnego podobnie jak zwykłe 1, do jakości za cenę premium to tam jest baaardzo daleko chociaż trakcyjnie i mechanicznie jest super. BMW zaczyna się od serii 3, a tak naprawdę od 5, i to przy słonych dopłatach do cen bazowych bo standardowo jest raczej biednie.

 

Zgadzam się, chociaż C klasa w bazowej wersji też średnio wypada. Ten plastik błyszczący to porażka. Chyba w każdej wersji BMW można dopłacić do wykończenia individual, wtedy jest już bardzo dobrze. No ale żeby tak nie demonizować, to jednak niemieckie premium bazowe jest lepiej wykonane niż niższa półka. Z tych co miałem okazję jechać to chyba tylko Passat był na podobnym poziomie. Japończycy mają swoje problemy, w Lexusie czuje się jak w latach 80' ;) Jaguar ogólnie robi plastikowe wrażenie w środku. RR jakby go produkował angielski dziadek koło 70-tki. Nie widziałem nowych modeli, może coś się zmieniło. Z drugiej strony, nowa trójka wygląda rewelacyjnie, więc znów BMW górą. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

No tak , ale ja chce crossovera .  Jest jakis inny w ofercie BMW ? Nie chce SUVa

 

W ogóle nie ma, jak chcesz crossovera to gdzie indziej. Przyznam że ja nie widzę aż takich różnic między tymi definicjami i mały SUV a crossover to z grubsza coś podobnego, łapałby się zarówno X1 jak X2 ( to już trochę bardziej premium ) a pozostając przy marce można też spojrzeć w kierunku MINI. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Z drugiej strony, nowa trójka wygląda rewelacyjnie, więc znów BMW górą. ;)

To jest auto dla ludzi o mniejszych gabarytach. Facet o wzroście +180 będzie się czuł w nim jak w karcerze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn

Mam zdecydowanie 180+ i w F30 jest dobrze, nowy model pewnie trochę urósł. Chodzi o integracje z autem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest auto dla ludzi o mniejszych gabarytach. Facet o wzroście +180 będzie się czuł w nim jak w karcerze ;)

Dla takich jest 5-tka :)


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.