Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

kolejne Porsche... już by coś sami wymyślili...

nie Porsche a Audi... a w zasadzie VW... i to wcale do VW nie podobny i strasznie drogi ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maritimeeng
3 godziny temu, tommly napisał:

Paweł już myślałem, że zasłaniasz bo daliście tablicę indywidualną: ZAPIERDALACZ 😝😜


Takie tablice mam na moim CLS-ie 😎

 

A to taki fajny bączek dla Szanownej Koleżanki. Po mieście bardzo zwinny...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, mandaryn44 napisał:

Widziałem tego urusa na żywo na drodze. Kapitalnie wygląda.

 

Na pewno zwraca uwagę. Zwłaszcza na takiej prowincji, jak u mnie. ;) Wprawdzie autek z przedziału Audi, BMW, MB, Porsche trochę tu jeździ (KGHM nie należy do najbiedniejszych firm ;)), ale jednak Lamborghini to wybór, mimo wszystko, raczej wciąż niekonwencjonalny, jak na takie miasteczko. No i ze względu na kolor, "bije po gałach".  :)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.02.2021 o 20:32, Lincoln Six Echo napisał:

...

Co Wy na SUVa od Lambo?

Firma, która produkuje tylko i wyłącznie super sportowe samochody nie powinna robić SUVa. Co za tym idzie szambo pełne zanurzenie. Choć jak na SUVa  dość dobrze wygląda. 

 

Za to są koszmary.

Na miejscu 1 jest Bentayga. 

na 2. RR Cullinan.

Innych nie wymienię, żeby nie "narazić" się użytkownikom tych marek.  


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Dorian06 napisał:

Firma, która produkuje tylko i wyłącznie super sportowe samochody nie powinna robić SUVa. Co za tym idzie szambo pełne zanurzenie. Choć jak na SUVa  dość dobrze wygląda. 

 

Za to są koszmary.

Na miejscu 1 jest Bentayga. 

na 2. RR Cullinan.

Innych nie wymienię, żeby nie "narazić" się użytkownikom tych marek.  

Jak kiedyś w Budapeszcie zobaczyłem z żoną Bentaygę, to uświadomiła mnie, że to tylko blacha a tyle pieniędzy kosztuje. Czym się rozni od blachy naszego auta. (Ja wiem, że w moim blacha ma jednak aż nadto tlenku żelaza). Ale trochę w tym miała racji, to w naszej głowie siedzi prestiż wszysykich absurdalnie drogich rzeczy, czy zegarek, czy auta, nie ma znaczenia. Za to Lambo SUV, pomijając, że w mojej ocenie nie wygląda ten samochód zbyt poważnie, to nie istotne. W czym przeszkadza produkowanie suva marce produkujacej... traktory.

Edited by albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Dorian06 napisał:

Firma, która produkuje tylko i wyłącznie super sportowe samochody nie powinna robić SUVa. Co za tym idzie szambo pełne zanurzenie. Choć jak na SUVa  dość dobrze wygląda. 

 

Za to są koszmary.

Na miejscu 1 jest Bentayga. 

na 2. RR Cullinan.

Innych nie wymienię, żeby nie "narazić" się użytkownikom tych marek.  

Takie Lamborghini np. robiło już coś a'la SUV wieki temu; mowa o LM002 - w niektórych kręgach teraz to samochód kultowy. Nie zapominajmy też, że ta firma zaczęła od .... traktorów, które, nota bene, wytwarza do dzisiaj. A samochody sportowe zaczęła robić, przynajmniej wg legendy, gdy jej założyciel, Feruccio Lamborghini, niezadowolony z jakości swojego Ferrari, wybrał się do Modeny, żeby osobiście porozmawiać z Enzo Ferrarim o marnej jakości jego produktów. Szef Ferrari nie znalazł dla niego czasu i obrażony pan Lamborghini zaparł się że zrobi lepszy produkt niż ten z modeńskiej manufaktury.

 

Co więcej, pomyślcie o .... Mercedesie. Czy firma produkująca np. samochody strażackie może uchodzić za producenta samochodów luksusowych? Gdyby taki Bentley produkował furgonetki, to uznawalibyśmy że to przystoi firmie uznawanej za producenta aut luksusowych? 

Edited by beniowski

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, albiNOS 01 napisał:

JW czym przeszkadza produkowanie suva marce produkujacej... traktory.

 

Ściślej rzecz biorąc - marce, która rozpoczęła działalność od produkcji traktorów właśnie, a w której auta sportowe pojawiły się dopiero później.  :)

2 minuty temu, beniowski napisał:

Takie Lamborghini np. robiło już coś a'la SUV wieki temu; mowa o LM002 - w niektórych kręgach teraz to samochód kultowy. Nie zapominajmy też, że ta firma zaczęła od .... traktorów, które, nota bene, wytwarza do dzisiaj. A samochody sportowe zaczęła robić, przynajmniej wg legendy, gdy jej założyciel, Feruccio Lamborghini, niezadowolony z jakości swojego Ferrari, wybrał się do Modeny, żeby osobiście porozmawiać z Enzo Ferrarim o marnej jakości jego produktów. Szef Ferrari nie znalazł dla niego czasu i obrażony pan Lamborghini zaparł się że zrobi lepszy produkt niż ten z modeńskiej manufaktury.

 

Pisaliśmy równocześnie. ;)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sami dorośli na forum, a jednak mało kto patrzy na to szerzej. Niemal zawsze jest tak, że największe oburzenie jest u osób, które nigdy nie będą miały budżetu na zakup takiego auta. Warto pamiętać, że gdyby nie Cayenne prawdopodobnie Porsche należałoby do jakiegoś chińskiego giganta a 911 być może oglądalibyśmy już tylko na wystawach i w muzeach a nie w salonach i na ulicach. Płakać w sieci to jedno, ale potwierdzić swoje oburzenie zakupem auta za 0.5-1 mln zł to drugie.  Podobne losy miał Bentley, Land Rover i inni. To nie są fundacje charytatywne i muszą produkować coś co się sprzedaje, a nie jedynie auta na plakat nad łóżkiem 12-latka. Rynek pokazuje, że jest zapotrzebowanie na luksusowe lub "sportowe" SUVy to i takie są produkowane. Nad nowym Defenderem płaczą, że popsuli legendę i jaki on teraz nieterenowy się zrobił właściciele Samuraja, Frontery czy Patrola za 10-50k, a nie Ci, którzy mają 200k do wydania w salonie na sztywne mosty, przekładnie ślimakową i inne "luksusy". Przecież jest cały czas Wrangler, G 4x4^2 - śmiało! Nie każdy jest Mercedesem, który może sobie pozwolić na produkowanie G klasy do dziś. Każdy się jara V8kami i RAMem 1500/2500, F150/250, ale jak trzeba wyciągnąć portfel w Europie królują wersje mini typu Navara, Ranger z 2 litrowym dieslem. Taki @irekm patrzy na nie jak my na Fiata Pandę - ekonomiczne miejskie autko 😛 

 

Panowie kupujcie te supersamochody ile wlezie a wtedy nie będą musieli produkować niesportowych SUVów dla celebrytów, piłkarzy i ich WAGs etc. 🙂

Edited by memento mori

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, memento mori napisał:

Niemal zawsze jest tak, że największe oburzenie jest u osób, które nigdy nie będą miały budżetu na zakup takiego auta. Warto pamiętać, że gdyby nie Cayenne prawdopodobnie Porsche należałoby do jakiegoś chińskiego giganta a 911 możnaby już oglądać tylko na wystawach i w muzeach a nie w salonach. Płakać w sieci to jedno, ale potwierdzić swoje oburzenie zakupem auta za 0.5-1 mln zł to drugie.  Podobne losy miał Bentley, Land Rover i inni. To nie są fundacje charytatywne i muszą produkować coś co się sprzedaje, a nie jedynie auta na plakat nad łóżkiem 12-latka. Rynek pokazuje, że jest zapotrzebowanie na luksusowe lub "sportowe" SUVy to i takie są produkowane.

Dokładnie. Kiedyś już chyba tu na forum pisałem o moim znajomym z pracy, który uważał się za wielkiego miłośnika marki Porsche i strasznie psioczył że firma „rozmienia się na drobne” produkując m.in. Cayenne i twierdził że to „wbrew DNA marki”. Tylko że jego nie było stać na Porsche (co samo w sobie nie jest niczym złym, bo na modele tej firmy stać niewielu), co jednak nie przeszkadzało mu uważać że firma rozmienia się na drobne produkując SUV-y. Tylko ze tacy miłośnicy, jak piszesz, mogą sobie dywagować, a firma ma zarabiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo to takie samo p....ie jak pisanie, że jak "prawdziwy Mustang to tylko V8". Oczywiście w tym przypadku jak dobrze pamiętam w EU jakieś 50-70% sprzedaży to V8, ale mało kto wie z tych znawców, że Mustang od kilkudziesięciu lat miał w opcji niemal w każdej generacji silniki R4, a jeszcze mniej wie, że nawet z V8 byłby pewnie uznany za small block i nadal nosił miano "pony" cara, a nie muscle cara. A później Ci oburzeni wylogują się z forum i wsiądą do 1.6 16V i 1.9 TDI, ale grunt, że zhejtowali kogoś w sieci, kto wybrał w Mustangu 300-konne 2.3 turbo w salonie. Wolę, żeby bardziej przyziemna Alfa produkowała Stelvio (swoją drogą piękne) niż odmrażała sobie uszy w stylu "żadnych SUVów czy Mito" i zniknęła z rynku.

 

Właściciel PP/VC za 100k może się zirytować gdyby firma zaczęła nagle produkować sportowe modele w stali za 50k po to żeby przetrwać, ale jeśli właściciel Seiko 5 wypisuje na forum jak bardzo jest oburzony takim ruchem i jak to zdradzili fanów to mnie to tylko śmieszy. 🙂 Firmy nie żyją z fanów tylko klientów.

Edited by memento mori

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, rmickey napisał:

Kolejny wątek do omijania będzie ☹️

Jak się tak wypowiedzi piętrują to i ja się łapię na przewijaniu ciekawego tematu.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, memento mori napisał:

Sami dorośli na forum, a jednak mało kto patrzy na to szerzej. Niemal zawsze jest tak, że największe oburzenie jest u osób, które nigdy nie będą miały budżetu na zakup takiego auta (...)

No cóż, mogę być lumpem spod GS-u, który przechlał składaka, ale nawet wtedy nie ma niczego złego w ocenianiu stylistyki najdroższych aut. Za to psioczenie na marki, bo rozszerzają ofertę, to w istocie dziecinada, nawet porównał bym ją, może lekko przerysowujac, do narzekania na przenoszenie produkcji np zegarków czy ich części do Chin.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, memento mori napisał:

Przecież jest cały czas Wrangler, G 4x4^2 - śmiało! 

G 4x4^2 to limitka, była produkowana tylko przez jeden rok więc jeśli ktoś ma ochotę na salonówkę - to się spóźnił ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, albiNOS 01 napisał:

No cóż, mogę być lumpem spod GS-u, który przechlał składaka, ale nawet wtedy nie ma niczego złego w ocenianiu stylistyki najdroższych aut. Za to psioczenie na marki, bo rozszerzają ofertę, to w istocie dziecinada, nawet porównał bym ją, może lekko przerysowujac, do narzekania na przenoszenie produkcji np zegarków czy ich części do Chin.

 

Oczywiście, że stylistykę każdy ma prawo oceniać. Cena z wieloma zerami nie ma nic to tego czy się komuś podoba czy nie. O wiele bardziej podoba mi się stylistyka Fiata 500 niż 200-300 razy droższego (od 10 do 15 mln zł) Koenigigsegigsegigsegigsegigsegsegga Jesko Absolut (fani Top Gear wiedzą o co chodzi 😉 ). Miałem na myśli wyłącznie ocenianie marki przez nowe modele, kiedy nie jest się nawet ich potencjalnym klientem, który realnie pozwala tej marce tworzyć.

 

8 godzin temu, trollu napisał:

G 4x4^2 to limitka, była produkowana tylko przez jeden rok więc jeśli ktoś ma ochotę na salonówkę - to się spóźnił ;)

 

 

Dzięki za sprostowanie. Nie jestem biegły w poszczególnych wersjach Gelend. Czyli obecnie jest "zwykła", AMG i nie mają już nic ultra terenowego?

Edited by memento mori

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelenda sama w sobie jest utra - terenowa, luksusowa i droga :lol: ale obecnie nie ma wersji podniesionej względem standardowej G

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, memento mori napisał:

obecnie jest "zwykła", AMG i nie mają już nic ultra terenowego?

 

 

w serwisie mb mozna zamowic adventure kit brabusa, naprawde pancerne zawieszenie i napedy

ale pojdzie do gory max 5cm

dojdzie wymiana kol na monobloki i przerobka wydechu, karbonowe nakladki na bude na szczescie mozna pominac

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelanda 4x4 do kwadratu wraca przecież :

https://autogaleria.pl/mercedes-klasy-g-4x42-2021

 

A nowy Defender jest całkiem dzielna terenówka - jedna z dzielniejszych seryjnych, z tym że zbyt polega na elektronice, która w początkowych egzemplarzach potrafi zawieść w najmniej oczekiwanym momencie... 

Ciekawe test terenwizji :

 

 

 

 

A tutaj jak nowy model loi skórę starej legendzie :

 

 

Odnośnie gustów - dla mnie bentayga jest calkiem ładna, lamborghini suv mniej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, StaryWilk napisał:

A nowy Defender jest całkiem dzielna terenówka - jedna z dzielniejszych seryjnych, z tym że zbyt polega na elektronice, która w początkowych egzemplarzach potrafi zawieść w najmniej oczekiwanym momencie... 

Ciekawe test terenwizji :

 

 

 

Moja ulubiona żona nakleiła nalepkę:

I'd rather push my Land Rover than drive a Jeep.


jedyną stałą cechą rozwoju jest zmiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pamiętam że byłem zdziwiony w Afryce, gdzie w parkach narodowych 90% aut terenowych to były Land Cruisery (starsze wersje). Defendery się zdarzały, ale było ich mało. Na moje pytanie dlaczego, kierowcy odpowiadali że, po pierwsze, serwis Land Roverów jest o wiele droższy niż Toyot, oraz że nie ma lepszego samochodu terenowego niż Land Cruiser. Zresztą, jak popatrzeć jakich samochodów używają wszelkiej maści organizacje międzynarodowe jak ONZ itp., to większości są to Land Cruisery (czasem Nissany Patrol). Może to wynikać z ceny Land Roverów, niemniej jak ostatnio oglądałem program The World Tour (nowa wersja Top Gear), cała ekipa techniczna też Land Cruiserami chyba się poruszała. Aż dziw bierze, że Brytyjczycy swojego Land Rovera nie wspierają (choć on w sumie już hinduski jest).

Edited by beniowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Landki są super, ale niestety awaryjne i "trochę" kosztowne w serwisowaniu, jeżeli można w ogóle mówić o niskich, bądź wysokich, kosztach w przypadku aut 4x4 do jazdy w terenie, tu zawsze wszystko sporo kosztuje.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój znajomy jest szefem lokalnego biura wypożyczalni samochodów i m.in. mówi, że jednym z najlepszych biznesów jakie robi, jest umowa na wynajem samochodów zastępczych z sąsiadującym z jego biurem salonem Range Rovera. Twierdzi że bez przerwy wydaje samochody zastępcze posiadaczom Range i Land Roverów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.