Zoltyy 0 #15076 Napisano 4 Września 2016 Przepraszam za poprzedni wpis nie na temat - myslalem ze pytanie bylo o GC, a nie o Cherokee.Na temat tego ostatniego nic nie wiem (poza tym ze wyglada jak wyglada). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #15077 Napisano 4 Września 2016 Choroba też sie pomylilem, pisalem o GC 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arbito 4 #15078 Napisano 5 Września 2016 Orientujecie się może gdzie mozna byłoby w Polsce zorganizować off road? Taki w trudnym terenie, błoto i te sprawy. Aby można było sprawdzić sprzęt. Najlepiej południowa część kraju. Tak jak pisze kolega - na terenach i hałdach poprzemysłowych można poszaleć. Szczególnie quadami, ale też 4x4. Rozmawiaj jeszcze z gośćmi z http://drivingexperience.pl/oferta/eventy-off-road/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iceberg 23 #15079 Napisano 5 Września 2016 Pierwsze skojarzenie, że chodziło o 3.6 V6 Penstar, taki jest też w Wranglerze, ale fakt, w Cherokee był 3.2. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism 966 #15080 Napisano 5 Września 2016 Ktoś tu napisał,że wolałby jeepa od mercedesa Ml .Uważam,że patrząc na same materiały wykończeniowe jeep nie ma szans w tym porównaniu.Touareg też jest dużo lepiej wykonany,Ml jeździłem,touarega męczyłem przez ponad rok,jeepem nie miałem okazji.Dla mnie wnętrze auta to podstawa. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #15081 Napisano 5 Września 2016 Pierwsze skojarzenie, że chodziło o 3.6 V6 Penstar, taki jest też w Wranglerze, ale fakt, w Cherokee był 3.2.3,6 Pentastar, znakomity motor... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #15082 Napisano 7 Września 2016 Panowie jakie opinie zbiera S80 3.0 biturbo? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja21184 0 #15083 Napisano 7 Września 2016 Ma ktoś możliwość ogarnięcia historii (przebieg , serwis) auta po vinlub jakieś dojścia doSeat VSSZZZ6LZ4R067945jak coś prosze o PW 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r_tomek 0 #15084 Napisano 7 Września 2016 (edytowane) Szanowni, Przymierzam się intensywnie do zakupu używanego BMW x3 20d xDrive.Czy ktoś może mógłby podzielić się swoimi opiniami? Może słyszał o jakimś "zdrowym" egzemplarzu na sprzedaż? Pierwszy raz będę kupował używane auto, więc każda pomoc i sugestia będzie na wagę złota. Edytowane 7 Września 2016 przez r_tomek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #15085 Napisano 7 Września 2016 Po prosze o opinie w/w s80 3.0biturbo oraz v8. Dla odmiany q7 4.2tdi? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 729 #15086 Napisano 8 Września 2016 temat Alfy Giuli QV już się przewijał, filmik z aktualnie najlepszym czasem przejazdu. Czas lepszy niż Ferrari 458 Italia czy 911 GT3 RS 997 więc czapki z głów 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #15087 Napisano 8 Września 2016 (edytowane) Jestem pod wrazeniem. Legenda alfy zaczyna sie odradzac. Edytowane 8 Września 2016 przez overrange 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ecipeci 2911 #15088 Napisano 8 Września 2016 Piekna Giulia i do tego jaka szybka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wristwatch 2 #15089 Napisano 9 Września 2016 Ktoś we wcześniejszych postach wspomniał,że boi się dwumasy. Dlaczego? Jeżeli silnik ma poniżej 250 niutków momentu to nie ma się czego bać. Generalnie to dwumasę wymienia się raz na 250 tys km podczas eksploatacji diesla (niewysilonego) zakładająć, że nikt wcześniej nie mulił silnika i nie był rajdowcem, takie dwie skrajności. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #15090 Napisano 9 Września 2016 (edytowane) To nie prawda, moja dwumasa klekotała już przy 60.000km, wymieniłem ja przy 185.000km. Największe gónwo jakim jeździłem czyli VW Touran z 2006 roku. Silnik 1,9 TDI BLS 105KM...DSG. Koszt jedyne 2200 zł... za dwumasę oczywiście... Edytowane 10 Września 2016 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admof 2264 #15091 Napisano 10 Września 2016 (edytowane) A ile taki Touran kosztował w salonie? 60 tysi? Sporej części Polaków po prostu nie stać na samochód, ale kupują 10-letnie diesle i potem są problemy (to, że tak jest to chora sprawa, dobra zmiana tu nic nie zmieni). Plamy po oleju i innych płynach na osiedlu to norma. Inna sprawa, że po komunie zlikwidowano połączenia PKS i kolejowe, że bez samochodu w wielu miejscach nie da się żyć, nie ma innego wyjścia jak auto. Z drugiej strony te wszystkie DPF-y, downsizingi nie pojawiają się bez powodu, normy czystości Euro, które powodują takie rozwiązania to wymysł lobbystów branży motoryzacyjnej żeby strzyc kupujących auta jak owce, a i tak potem jak u Volkswagena się okazuje, że silnik spełnia normy tylko na papierze, przy kosmicznych, nierealnych przy codziennej eksploatacji założeniach w laboratorium. Edytowane 10 Września 2016 przez Admof 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #15092 Napisano 10 Września 2016 Ten Touran nowy kosztował coś koło 100. Ja go kupiłem za "mniejszą" połowę jako dwulatka. Psuje się w nim dosłownie wszystko... Może to banał ale, kiedyś to robili samochody 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #15093 Napisano 10 Września 2016 Teraz wiedza, ze lepszy biznes jest na czesciach i serwisie. I do tego unijne wymogi... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #15094 Napisano 10 Września 2016 Ten Touran nowy kosztował coś koło 100. Ja go kupiłem za "mniejszą" połowę jako dwulatka. Psuje się w nim dosłownie wszystko... Może to banał ale, kiedyś to robili samochody A wiesz ci bylo przet te 2 lata?I jaki przebieg jest realny?Mielismy takiego nowego chyba w 2004 albo 5 z manualem i tez 105(?) KM 1.9 TDIi generalnie oprocz w kolko przepalajacych sie zarowek z tylu to nic sie nie dzialo. Auto mialo program (dosc agresywny) na 140 kilka KM i nic sie nie dzialo prze kilka lat. Potem zaczal rdzewiec od przedniej szyby i go sprzedalismy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #15095 Napisano 10 Września 2016 Nie ma co dywagować, jesienią idzie do ludzi i będę starał się o nim zapomnieć ... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iceberg 23 #15096 Napisano 12 Września 2016 Inny przykład po sąsiedzku, passst b6 polift, 2.0tdi CR 140KM, salon RP, w ciągu 5 lat od nowości 150 tys km , zwyczajny przebieg i styl jazdy, dwukrotnie wymieniona dwumasa. Nie ma reguły. Ludzie naiwnie wierzą, że sprowadzony 10 letni diesel ma 120-170 tys km przebiegu. Nie biorą pod uwagę tego, że przy nowym, ten sam model, wyposażenie i moc, różnica w cenie auta z silnikiem benz, a dieslem to kilka/kilkanaście tysięcy. Trzeba jeździć, żeby różnica w cenie się zwróciła. Owszem są wyjątki, kupią diesla, bo chcą, ale większość kupuje droższego diesla, żeby suma sumarum na tym zyskać. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4744 #15097 Napisano 12 Września 2016 No co Ty. A te dziadkowe co do kościoła tylko i płaczą jak sprzedają? Gdzieś czytałem, że przeciętny przebieg w Niemczech to ok 30 - 35tys. km rocznie. Pewnie diesel ciut więcej. Passat kombi diesel to auto zazwyczaj firmowe i przebiegi rzędu 100 tys. i więcej rocznie to nic dziwnego, więc skąd ta wiara wielu ludzi, że akurat ta jego sztuka to naprawdę mały przebieg?Nie znaczy to, że aut z małym przebiegiem nie ma. Są i to niemało, ale kosztują w Niemczech czy innym kraju ze 30% więcej niż oferty polskich handlarzy po sprowadzenie, odpicowaniu i opłatach. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iceberg 23 #15098 Napisano 12 Września 2016 I pod kocem trzymają . O to właśnie chodzi, sprawdzić ceny aut w DE, NL i porównać je z tymi w PL 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eugeniusz Szwed 1448 #15099 Napisano 12 Września 2016 (edytowane) Podczas dnia 33 stopnie, nocą chłodniej - 28 st. Szklany dach, skrzynia manualna, ale automatyczna klimatyzacja. Na autostradzie jestem nie kwestionowanym mistrzem prawego pasa !!! No i co Panowie od wszelkich V6, V8 i V12 z kilkoma turbinami, ruszamy z pod świateł ... ? )) Edytowane 12 Września 2016 przez Eugeniusz Szwed 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #15100 Napisano 12 Września 2016 Znalazlem dzisiaj w koncu paliwo jakie bylo mi potrzebne żeby wprowadzić najmocniejszy program do Forda F150, paliwo nazywa sie E85 , tankuje na stacji I gadam z gosciem co obsluguje, mowie mu jak to milo ze właściciel przejmuje sie srodowiskiem I ma takie " environment friendly " paliwo. A chlopak do mnie ze smiechem " on tak sie martwi o srodowisko jak I Ty, jestesmy jedyni w kraju co sprzedaja to paliwo bo właściciel ma 1300- konnego GTR ". Myślałem ze padne ze smiechu 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach