Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bardzo mi  sie wydaje żeby sklad wody wplywal na moc,  sam kiedys sprawdzilem uzywajac bardziej stezonej ( wiecej niż 3%)   H2O2  :D , zadnej roznicy nie zauwazylem, moze w badaniach laboratoryjnych wyszloby ze pomaga, ale w normalnym użytkowaniu roznicy nie zauwazylem 

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R5T były jeszcze w fiatach i sa w audi więc w sumie ciężko strzelać :P Te volvowskie silniki podobno dość twarde są. Z tym spalaniem to chyba dość delikatnie jeździsz.

Racja.

Ale Fiat Coupe i 80 to raczej ewenemnt juz teraz


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisząc audi miałem raczej na myśli TT RS ale fakt, w S2 też był R5T :P

 

co do fiatów to kumpel ma Coupe 16V turbo, inny miał stilo z R5 pod maską ale tam był wolnossak, niestety włoska myśl techniczna go pokonała, sekwencyjna skrzynia odmówiła posłuszeństwa i tak skończyła się przygoda z Stilo R5 z łopatkami przy kierownicy 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

d449aa2e84db286a621c47ec640d621e.jpg

 

przy Jagu to nawet mechanik w śnieżnobiałej koszulce pracuje  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O i odpowiednie tło dla nowego BMW X4...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzydkie strasznie, nawet bardziej od X6

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że zacytuję za kimś z netu  - "wygląda jak pies robiący kupę" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, no ja mimo usilnych starań nie zrozumiem tego samochodowego, pierwotnego hejtu  :blink:

Niesamochodowego zresztą też...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To może teraz ja trochę bardziej merytorycznie z perspektywy kilku dni gdy miałem X4 do dyspozycji . 

 

 Subiektywnie na NIE : 

 

 - bardzo słaba widoczność do tyłu ,praktycznie  manewry trzeba wykonywać na lusterka posilając sie czujnikami parkowania . 

 - czterocylindrowy diesel ( po prostu nie lubię tego typu silników może dlatego ,że jeżdżę praktycznie  non stop po Wa-wie ) 

 - przeciętna jakość materiałów użytych do wykończenia wnętrza tej wersji  , ale myślę że można to trochę  poprawić doposażając auto w obszycia        skórzane deski i foteli .

 - jak każde podwyższone auto wrażliwe na podmuchy boczne wiatru  na trasie 

 - prowadzenie na zakrętach ( wysokość + masa robią swoje ) 

 

 

 Na TAK : 

 

 - spalanie ,  184 KM w automacie i z napędem na obie osie waży 1810 kg  przy bardzo dynamicznej jeździe tylko po mieście w ustawionym trybie    sportowym spaliło 9.0 ON/100km

 - bardzo dobrze wytłumione i spasowane wnętrze , terkot diesla słychać dopiero po opuszczeniu szyby .

 - 8-biegowy Steptronic , jeden z najlepszych automatów dostępnych obecnie na rynku  

 - komfort resorowania pomimo że auto miało M-pakiet 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup Nysę.

Towos.


 

To może teraz ja trochę bardziej merytorycznie z perspektywy kilku dni gdy miałem X4 do dyspozycji . 
 
 (...)

 

Hm, zaskoczyłeś mnie tymi zakrętami :unsure:  

Materiały - fakt, że jak na premium to wersje basic są czasem nazbyt tanie, przynajmniej na pierwszy rzut oka, nie mówiąc o wyższych poziomach.

 

Ja od jutra testuję trójkę z tym samym motorem, na xd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdziwe BMW zaczyna się od 6 cylindrów  :lol:

z tymi 4 miejscami w X6 to trochę jak z tylnymi fotelami w 911 - dlaczego nikt nie wie, ale ci co kupili te samochody się tym nie przejmują. X6 celuje w młodych ludzi ew takich, co to już ich dzieci jeżdżą swoimi samochodami, Do 911 niby 4 osobowa rodzina się zmieści ale chyba nikt kto ma 911 nie rzuca się na tygodniowy wypad z żoną i 2 dzieci w góry na narty  :lol: 

Ja 90% czasu jeżdżę sam, żony nie mam ani dzieci, to jedno miejsce mniej w X6 wcale by mi nie przeszkadzało a jako kierowca swojego samochodu zawsze mam swoje miejsce wolne  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdziwe BMW zaczyna się od 6 cylindrów  :lol:

...

Teraz dają 3 cylindry do niektórych modeli. :(

Żenada.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup Nysę.

Towos.

Hm, zaskoczyłeś mnie tymi zakrętami :unsure:  

Materiały - fakt, że jak na premium to wersje basic są czasem nazbyt tanie, przynajmniej na pierwszy rzut oka, nie mówiąc o wyższych poziomach.

 

Ja od jutra testuję trójkę z tym samym motorem, na xd.

 

Nie bierz tego tak dosłownie , jak  napisałem ,  są   to moje subiektywne wrażenia , które mogą być lekko  wypaczone przez moje 2 ostatnie auta , które mają/miały nisko położone środki ciężkości oraz  obniżane i usztywniane zawieszenia . Napewno  nie ma się co obawiać , napęd x-Drive w parze z zaawansowaną elektroniką daje duże poczucie bezpieczeństwa .

Edytowane przez Drake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodzi tylko o brak konsekwencji, (...)

 

A mnie chodzi o to, że jeśli mówisz/piszesz że nie rozumiesz sensu (istnienia) - czyli (istnienie) bez sensu - czyli decyzja czyjaś o kupnie również bez sensu. To prosta i trafna chyba logika - to w zasadzie chcesz powiedzieć? :)

 

Też już kilku kolegów parę postów wyżej pisało, że to rynek weryfikuje tego typu hipotezy. Ok, ty tez jesteś uczestnikiem rynku, fakt :) ale niestety dla Ciebie wydajesz się być w (gigantycznym) błędzie i znacznej mniejszości. Te auta sprzedają się fantastycznie (x5, x6, glc, cayenne, macan etc.) i to, że nie rozumiesz dlaczego ktoś wydaje olbrzymie pieniądze na takie auta, nie oznacza że to jest bez sensu. Gdybyś miał jakieś solidne podstawy, powiedzmy jak do takich modeli typu Vel Satis, to spoko, nie mam uwag, całościowo produkt okazał się bez sensu  co zweryfikowało życie i tu bym się zgodził. A tak, to po prostu jak gadka Antoniego Macierewicza, który chce mówić US Army gdzie i jak powinni prowadzić operacje bojowe ;)

 

Ja znam dwóch posiadaczy X6, z tego jeden model to M (dla jasności: nie M-pakiet ;) ). To jest monstrum na kołach, w środku klasa, z zewnątrz obiektywnie trudno powiedzieć żeby nie robił dobrego wrażenia, mimo że to nie estetyka maserati. I zaprzeczam, że to ciasne auto :) A dlaczego nie kupił x5 w wersji M? Bo ocenił, że x6 w jego ocenie jest wizualnie bardziej agresywne i to mu odpowiadało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już wyżej pisałem - SUV to taki mix wszystkiego a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego - w skrócie  ;)

SUV jaki by nie był - będzie mniej pakowny niż A6/E/5er w kombiaku, ma prześwit ale w terenie nic nie pokaże, no chyba że dla kogoś piaszczysta dróżka to ciężki teren. Ale to się podoba i to się sprzedaje. To tak samo jak G-shocki w milionie dziwnych wersji kolorystycznych - co kogoś w Casio obchodzi, że w Europie nikt tego nie kupuje jak u siebie na rynku to idzie jak woda? Biznes się kręci. Po okolicy kilka X6 jeździ, w tym jedno M ale tutaj Valygaar niestety znowu wychodzi marketing - są teoretycznie 2 wersje M w X6/X5, zresztą jak w 5er. U mnie po okolicy jeździ X6 i X5 M550d - gdzie tu magia MPower?  :lol:  No niby mocniejszy ropol, goście z M GmbH coś tam przy nim pogrzebali ale to już koniec czasów, gdy do M wkładali specjalnie zbudowane silniki. Gość z X5M ma poza nią jeszcze 7er (a przynajmniej jakiś czas temu miał), 911 TurboS, żona ma swoje Z4, synek M4 - X5 pewnie mu się podobało i tyle  :lol: Ten z X6 też już dzieci nie musi wozić bo syn wozi się swoim 4er - więc kupił X6 bo mu się podobało  :lol:

Jak ktoś chce auto do transportu to kupuje ducato, berlingo czy innego sprintera. Jak chcemy wozić ludzi to też jakiegoś wana 7 czy 9 os. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam C5 kombi - hydrauliczne zawieszenie, pakiet audio, automat - jeżdżę różnymi ale C5 bije inne na łeb.

 

ASUS wytapa...coś...tam!


Kupię wszystko, rozsądek zachowując, co ma związek z marką ENICAR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

SUV jaki by nie był - będzie mniej pakowny niż A6/E/5er w kombiaku

Piszesz, że Suburban jest mniejszy od tych euro kombiaków? Serio?

2014-Chevy-Suburban.jpg

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma C5 w kombii - na ciasnych parkingach wolę swoje e46 też w kombii. C5 to landara. Co do X6 - no niestety takie uroki opadającego dachu. Merc wymyślił coś takiego jak 4 drzwiowe qp, co dla wielu jest absurdem bo CLS to po prostu sportowy sedan i tyle ale trudno, stało się i mamy teraz pełno "nadwymiarowych" coupe. Tak samo z X6, BMW stworzyło sobie niszę sportowych SUVów. Ja jako "singiel" miałbym gdzieś czy ktoś musi z tyłu garbić głowę, nikogo do środka na chama nie ciągnę a z drugiej strony - skoro raz od święta ktoś jedzie z tyłu to jakoś wytrzyma, kiedyś rodziny pakowały się do fiata 126p i jechały na wczasy nad morze, nikt nie marudził że mu ciasno. 


Piszesz, że Suburban jest mniejszy od tych euro kombiaków? Serio?

Tapaltak

taki SUV na bazie pełnokrwistego amerykańskiego pickupa to trochę inna bajka. porównaj sobie X5 a Navigatora, Q7 zawsze było duże i dalej rośnie ale chyba i tak mu daleko. U nas łatwiej znaleźć L200 czy Navarę niż Tundrę czy Titana, różnica jest. Po okolicy jeździł swego czasu F350, ostatnio na Open Drifcie na Wyrazowie widziałem F650, znajdź europejczyka tych gabarytów  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X6 ma wyglądać jak coupe...

Olbrzymi popyt oraz to że Mercedes skopiował ten model świadczy o słuszności projektu.

To że jest duży?

To tak jak Audi q8 tyle że ono wygląda jak kombi.

 

Bmw X4 wygląda jak namiastk X6.

Bardzo mi się nie podoba Bmw 5 GT... X6 uważam za jeden z najładniejszych Suv-ów...

 

Gdyby było mnie stać kierowałbym się rozsądkiem i kupiłbym Lexusa NX...

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X4 ma zaburzone proporcje względem X6 patrząc z boku, musieli upchać duże koła, obszerne nadkola i zmniejszyć gabaryt samochodu. Niby wyszło, popyt jest ale jak dla mnie - X6 tak, X4 nie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

.

 

taki SUV na bazie pełnokrwistego amerykańskiego pickupa to trochę inna bajka. porównaj sobie X5 a Navigatora, Q7 zawsze było duże i dalej rośnie ale chyba i tak mu daleko. U nas łatwiej znaleźć L200 czy Navarę niż Tundrę czy Titana, różnica jest. Po okolicy jeździł swego czasu F350, ostatnio na Open Drifcie na Wyrazowie widziałem F650, znajdź europejczyka tych gabarytów ;)

Skoro piszesz o euro suvach, a nie o suvach to wystarczyło to zaznaczyć wcześniej :)

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę czy by nie kupić MX-5 dla "fanu". Jest do kupienia koło mnie i wygląda ciekawie.

Wiem, że kiedyś był ten temat na forum, natomiast nie było nic o trwałości/awaryjności silników. Jest sens pchać się powiedzmy w auto z końca lat 90/ początku lat 2000?

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę czy by nie kupić MX-5 dla "fanu". Jest do kupienia koło mnie i wygląda ciekawie.

Wiem, że kiedyś był ten temat na forum, natomiast nie było nic o trwałości/awaryjności silników. Jest sens pchać się powiedzmy w auto z końca lat 90/ początku lat 2000?

 

 

To bardzo dobry pomysł. :)

Z tych roczników masz model NB, najlepiej kupić poliftowy, produkowany od 2001 roku. 

Silnik 1,8 nie ma żadnych typowych bolączek, 200 kkm powinien zrobić bezproblemowo. W wersjach sport masz szperę, skrzynię 6b, większe hamulce i skórzane fotele, warto szukać takiej wersji. Wbrew temu co Ci się pewnie wydaje, warto poszukać wersji z klimatyzacją - w NB tunel środkowy mocno się grzeje i latem robi się z niego nie lada kaloryfer.

Największą bolączką jest ruda, dopiero od modelu NCFL Mazda sobie z nią poradziła.

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.