Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

6 minut temu, szuwi napisał(-a):

Mariusz, glc vs q5 - który większy i który "lepszy"? 

Gabarytowo porównywalne. GLC ma więcej miejsca po bokach dla kierowcy - na nogi i ręce, dużo więcej ergonomicznych i przemyślanych schowków. Lepszy Mercedes - zdecydowanie. Tu nie ma nawet co porównywać. Mówię serio. To jakbyś porównywał Rolexa (MB) do Omegi. Wygoda, ergonomia, intuicyjność, zamykanie drzwi, wykończenie, jakość użytych materiałów, skrzynia biegów. Nawet klapa od bagażnika, czy lusterka boczne. Audi ma przyzwoite zawieszenie i trakcję - to jedyne zalety tego auta...

Szukaj w Mercedesie lub Volvo. Audi omijaj szerokim łukiem. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, mario1971 napisał(-a):

Gabarytowo porównywalne. GLC ma więcej miejsca po bokach dla kierowcy - na nogi i ręce, dużo więcej ergonomicznych i przemyślanych schowków. Lepszy Mercedes - zdecydowanie. Tu nie ma nawet co porównywać. Mówię serio. To jakbyś porównywał Rolexa (MB) do Omegi. Wygoda, ergonomia, intuicyjność, zamykanie drzwi, wykończenie, jakość użytych materiałów, skrzynia biegów. Nawet klapa od bagażnika, czy lusterka boczne. Audi ma przyzwoite zawieszenie i trakcję - to jedyne zalety tego auta...

Szukaj w Mercedesie lub Volvo. Audi omijaj szerokim łukiem. 

Dziękuję 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q5 to konkurencja dla GLC? Imo nawet nie ma co porównywać, oczywoscie na korzyść mercedesa

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj jak wyjeżdżałem z posesji mignął mi przed nosem 

Bentley Bentayga - ciemno zielony, na szwajcarskich tablicach. 

Pierwszy raz spotkałem takiego na drodze. 

Nie zdążyłem wyjąć telefonu żeby zrobić zdjęcie. 

Tu przykładowe zdjęcie z netu w takim kolorze. 

 

IMG_20241018_192058.thumb.png.068c5e05f5f2dc498d6b1d6847227449.png

 

Pozdrawiam Jacek 


"Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia" 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

Dzięki Łukasz 🙂 , po 8000km można zadać pytanie : co byś poprawił w tym samochodzie? 

Zadając mi to pytanie, w zasadzie odpowiedź nasuwa mi się sama. Przywróciłbym V12 do flagowca z Monachium.

Z rzeczy innych, wielkość bagażnika nie powala jak na taką kolubrynę.

Ciężko mi znaleźć coś co bym zmienił i to bez opowiadania fikcji, jak przywrócenie porządnych instrumentów jak prędkościomierz, obrotomierz, etc.

Nie wiem. Może po 18000 będę wiedział :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

Dzięki Łukasz 🙂 , po 8000km można zadać pytanie : co byś poprawił w tym samochodzie? 

Jerzy, a mnie w sumie też zastanawia jakbyś zestawił swój nowy nabytek z BMW? :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, trollu napisał(-a):

Wygląda jakby znajomo, ciekawe co na to Włosi z Maranello

IMG_7136.jpeg

A co to za samochód? Google search podpowiada, że Ferrari, ale podejrzewam, że skoro zadałeś takie pytanie, to jest to samochód chiński.

Share this post


Link to post
Share on other sites

porównać będę A6 C8 LCI z BMW G30 LCI , po 5000tyś km jest trochę o czym pisać 

- wewnętrze : jak dla mnie G30 wygrywa i pod względem designu i pod względem jakości , w G30 praktycznie nie ma twardych plastików , w A6 są tam gdzie nie powinny - np. górna część drzwi , oczywiście uwzględniając wersje wyposażenia 

- Silnik: bardzo podobnie tu i tu , może Audi lepiej troszkę brzmi na wyższych obrotach , ale minimalnie .

- ASB: zdecydowanie wygrywa G30 , niestety permanentny lag , przesadna redukcja biegów przy zjeździe w dół co wywołuje nieprzyjemne doznania z powodu zbyt wysokich obrotów , porównuję tryb comfort w obu autach

- napęd Quattro : jak zapytałem w ASO czy A6 ma permanentny napęd 4x4? , to od razu posadzili mnie na fotel , włączyli ekran i wołali specjalisty od rozwiązań technologicznych Audi, który robił mi wykład na temat napędu Quattro plus , że to napęd który włącza się o ułamek sekundy przed uślizgiem kół , i nie można powiedzieć że to auto ma przedni napęd do końca , natomiast rzeczywistość pokazuje że przednie koła robią odczuwalny uślizg zanim jego mość Quattro sie budzi i włącza tylny napęd 😅

- zawieszenie : tu mam do porównania zwykłe w G30 , do DCC w A6 , pod każdym względem A6 wygrywa , fantastyczne zawieszenie 

- wyciszenie : porównując G30 z dodatkowym wyciszeniem nadkoli , drzwi i uszczelek , do A6 z szybami akustycznymi dookoła , oprócz tylnej : A6 wygrywa 

- system Audio : B&O Advenced to już inna półka w porównaniu do H&K , także jest to niesprawiedliwe porównanie

- fotele: też nie do końca sprawiedliwie bo porównuję komfortowe fotele w A6 do sportowych w G30 , w A6 są bardziej komfortowe , bo jeszcze szersze siedzisko , ale myślałem że będą jeszcze bardziej komfortowe , daleko im do tych w 7er G70

-wyposażenia : Audi jest bardziej przemyślane , ma więcej opcji do wyboru oraz rozwiązania, które wyraźnie wpływają na komfort korzystania z pojazdu np. obustronne lusterka asferyczne , przesuwane osłony przeciwsłoneczne , system zmywania tylnej kamery , oraz przednich reflektorów , info że smartfon został w samochodzie , zdalne parkowanie , Webasto utrzymuje zadaną temperatury wnętrza , gdzie w BMW po 20 minutach jest już sauna w środku 🥵

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

porównać będę A6 C8 LCI z BMW G30 LCI , po 5000tyś km jest trochę o czym pisać 

- wewnętrze : jak dla mnie G30 wygrywa i pod względem designu i pod względem jakości , w G30 praktycznie nie ma twardych plastików , w A6 są tam gdzie nie powinny - np. górna część drzwi , oczywiście uwzględniając wersje wyposażenia 

- Silnik: bardzo podobnie tu i tu , może Audi lepiej troszkę brzmi na wyższych obrotach , ale minimalnie .

- ASB: zdecydowanie wygrywa G30 , niestety permanentny lag , przesadna redukcja biegów przy zjeździe w dół co wywołuje nieprzyjemne doznania z powodu zbyt wysokich obrotów , porównuję tryb comfort w obu autach

- napęd Quattro : jak zapytałem w ASO czy A6 ma permanentny napęd 4x4? , to od razu posadzili mnie na fotel , włączyli ekran i wołali specjalisty od rozwiązań technologicznych Audi, który robił mi wykład na temat napędu Quattro plus , że to napęd który włącza się o ułamek sekundy przed uślizgiem kół , i nie można powiedzieć że to auto ma przedni napęd do końca , natomiast rzeczywistość pokazuje że przednie koła robią odczuwalny uślizg zanim jego mość Quattro sie budzi i włącza tylny napęd 😅

- zawieszenie : tu mam do porównania zwykłe w G30 , do DCC w A6 , pod każdym względem A6 wygrywa , fantastyczne zawieszenie 

- wyciszenie : porównując G30 z dodatkowym wyciszeniem nadkoli , drzwi i uszczelek , do A6 z szybami akustycznymi dookoła , oprócz tylnej : A6 wygrywa 

- system Audio : B&O Advenced to już inna półka w porównaniu do H&K , także jest to niesprawiedliwe porównanie

- fotele: też nie do końca sprawiedliwie bo porównuję komfortowe fotele w A6 do sportowych w G30 , w A6 są bardziej komfortowe , bo jeszcze szersze siedzisko , ale myślałem że będą jeszcze bardziej komfortowe , daleko im do tych w 7er G70

-wyposażenia : Audi jest bardziej przemyślane , ma więcej opcji do wyboru oraz rozwiązania, które wyraźnie wpływają na komfort korzystania z pojazdu np. obustronne lusterka asferyczne , przesuwane osłony przeciwsłoneczne , system zmywania tylnej kamery , oraz przednich reflektorów , info że smartfon został w samochodzie , zdalne parkowanie , Webasto utrzymuje zadaną temperatury wnętrza , gdzie w BMW po 20 minutach jest już sauna w środku 🥵

Czyli nie ma drastycznej przewagi Audi nad BMW lub na odwrót? Żadne z aut nie góruje jak niektórzy próbują zasugerować? :)

Dziękuję Jerzy za wpis. Jak widać marki się przecinają; jedna wygrywa tym, inna czym innym.

Kiedyś jednak Merc odstawał od BMW, a BMW od Audi, to się zatarło później. EDIT. Albo odstawał w świadomości Polaka ;)

I teraz jest pewnie podobnie.

Godzinę temu, nav napisał(-a):

A co to za samochód? Google search podpowiada, że Ferrari, ale podejrzewam, że skoro zadałeś takie pytanie, to jest to samochód chiński.

Kolega błękitny podpowiada, że to musi być Xiaomi :)

1 godzinę temu, Londek napisał(-a):


 

Ktoś potwierdzi… zaprzeczy, a może dopowie coś ciekawego? 

Nie miałem nie wypowiem się. Wiem jedno Lexusy miały niezawodne silniki i pewnie mają je do dziś.

Edited by Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
A co to za samochód? Google search podpowiada, że Ferrari, ale podejrzewam, że skoro zadałeś takie pytanie, to jest to samochód chiński.
Xiaomi serio

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie jak pisałeś Łukasz,  nie ma dyrastycznych różnic, jak ktoś chce więcej ciszy , komfortu i wyposażenia to wybierze A6 , jak ktoś chce więcej dynamiki, charakteru i uczucie wyróżnienia na ulicy to wybierze 5er 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chińczycy nie pierdzielą się w tańcu. Elektryczne "Ferrari" sprzedawałoby się jak świeże bułki🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Xiaomi

foto wyskoczyło mi na fb, podpisane było niby "SU11" ale internety nic o tym nie mówią. Coś tam też było, że to prototyp

1 godzinę temu, Keniutek napisał(-a):

Elektryczne "Ferrari"

pewnie w systemie byłaby opcja włączenia dźwięku "V12" i po co przepłacać za włoskie auto spawane przez wczorajszego majstra :lol:

Ferrari podobno w sądzie walczyło o nazwę "purosangue" a chińczycy mają to w poważaniu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, trollu napisał(-a):

foto wyskoczyło mi na fb, podpisane było niby "SU11" ale internety nic o tym nie mówią. Coś tam też było, że to prototyp

Prawdopodobnie będzie nosił "nazwę" MX11.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, trollu napisał(-a):

Wygląda jakby znajomo, ciekawe co na to Włosi z Maranello

IMG_7136.jpeg

Tablice mu ukradli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za szyba chce widzieć drogę a nie jakieś gówniane hologramy, nawet head up mnie denerwuje

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka



Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja uwielbiam HUD, od czasu gdy kupiłem z 15 lat temu pierwsze auto z tym systemem, to nie chcę już bez. Już nie pamiętam kiedy patrzyłem na fizyczne wskaźniki.

Ale fakt, że za dużo informacji może za bardzo rozpraszać, mi wystarcza szybkość, obroty, bieg, aktualne ograniczenie i ew. najbliższy manewr nawigacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.