Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

To prawda,ze z GR Yarisami są problemy, bo to auto do przeróbek a nie do jezdzenia jak fabryka wyprodukowała:))

 

Ale oprocz tego, to autentycznie nie znam nikogo, komu by sie zepsuła Toyota lub Lexus, pisze o awarii uniemozliwiającej jazdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Toho napisał(-a):

To prawda,ze z GR Yarisami są problemy, bo to auto do przeróbek a nie do jezdzenia jak fabryka wyprodukowała:))

 

Ale oprocz tego, to autentycznie nie znam nikogo, komu by sie zepsuła Toyota lub Lexus, pisze o awarii uniemozliwiającej jazdę.

 

Jakbym slyszal ludzi w salonie Toyoty.

"Paaaanie to auto sportowe, recznie robione, to normalne, ze ma problemy i cos nie dziala / zle dziala"

 

Taaaa...

Jakos uzytkownicy Porsche GT, Audi RS, BMW M, nie maja podobnych problemow ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to było panie szefie? Ze Alpine się sypie? 10k km przejechane z tego połowa na torze i nic;)))

 

 

ps. pewnie jak to napiszę zaraz coś się zj**ie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chwaliłem się? W końcu nastąpił ten moment, że będę mógł sam dobrać się do silnika w moim staroświeckim 1,9TDI. Strzelił pasek rozrządu (dlaczego strzelił to odrębna zawiła historia) i teraz mam dwa wyjścia, albo naprawić to samemu, albo oddać go na złom. Więc... Czemuż by nie spróbować przed oddaniem na złom.

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, zielony.m napisał(-a):

 

 

 

ps. pewnie jak to napiszę zaraz coś się zj**ie

To wiadomo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na M-kę nie mogę narzekać, 31k przejechane, nie miał lekko i zero najdrobniejszych problemów. 

Mam też wśród przyjaciół dwóch posiadaczy pierwszej M2-ki, obydwaj mają nakręcone 70-80 kkm i poza tym, że jednemu spadła rura z turbo, bo obejma puściła, to też żadnych problemów nie mieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem M3 i M5 - jak uzywasz do normalnej jazdy na codzien to nie mam uwag ale jak raz na miesiąc chcesz uzywać niby do tego do czego zostały stworzone, czyli do sportu, to zaczynaja sie problemy, głownie ze skrzynią. Wydaje mi sie, że do eray e46 i e39 te samochody były dość pancerne (poza panewkami), pozniej tak jak wszystko, coraz gorsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz ogolnie jest jak jest... Cupra Formentor - hamulce Brembo: szczeki nie cofaja sie do konca, hamulce zaczynaja sie grzac i sie blokuja. Serwis nie bardzo moze z tym sobie poradzic.

 

Od 2:45 jakos:

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, cordi7 napisał(-a):

Teraz ogolnie jest jak jest... Cupra Formentor - hamulce Brembo: szczeki nie cofaja sie do konca, hamulce zaczynaja sie grzac i sie blokuja. Serwis nie bardzo moze z tym sobie poradzic.

 

Od 2:45 jakos:

 

 

 

 

Przetoczyć tarcze i wymienic klocki na jakies lepsze np. EBC. Miałem ten problem w Formentorze i musiałem go sam rozwiązać bo serwis nie potrafił. 

No i tak mnie wkurwili swoja nieudolnością ze tylko z tego powodu sprzedałem samochód. W opisie na otomoto mialem powod sprzedaży "ASO w Bydgoszczy jest do kitu" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając problemy cupry to najczęściej problem z niecofającymi się klockami leży w prowadnikach jarzma zacisku.

Mechanicy najczęściej wymieniają tylko klocki czy tarcze i jeśli reszta działa nie przejmują się i kiedy robią nic więcej. A z czasem prowadniki się zacierają, więc najlepiej przy każdej okazji jak ktoś zagląda do hamulców zajrzeć i tam, wyczyścić delikatnie nasmarować ale odpowiednim smarem, zobaczyć też w jakim stanie są gumki na tłoczkach i wtedy wszystko powinno działać. Podkreślam że pomijam wady konstrukcyjne tak jak w przypadku cupry.

 

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasy mamy takie, że czy to S klasa Mercedesa, memiczna Alfa Romeo czy Fiat Panda to prawdopodobieństwo awarii jest podobne. Marka nie ma znaczenia. Bardziej liczy się dany model, silnik i skrzynia. Insignia mojego brata była uziemiona na 3 miesiące, ASO rozkładało ręce, naprawiał nowe auto w niezależnym warsztacie. Miałem kiedyś transakcję zegarkową i jeden z forumowych kolegów prawie nie dojechał, ponieważ Porsche odmówiło współpracy, więc przyjechał firmowym dostawczakiem (to się nazywa słowność). 🙂 Znajomy przez 2 lata miał topowego Touarega (400k na FV) przez prawie 5 miesięcy w ASO i cieszył się bardziej z końca leasingu niż jak go odbierał. I takich historii sami znacie na pewno wiele. 🙂

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, zielony.m napisał(-a):

Jak to było panie szefie? Ze Alpine się sypie? 10k km przejechane z tego połowa na torze i nic;)))

 

 

ps. pewnie jak to napiszę zaraz coś się zj**ie

 

Ha! I teraz na pewno sie zj**ie 🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tym modelu? Jak dla mnie wygląda jakby to był projekt AI. 

 

image11.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

452653026_522226340146162_3127964811196892849_n.thumb.jpg.5d39ed3de7a251d158666fe4564b57ad.jpg

 

452832299_522226456812817_6744750676861654982_n.thumb.jpg.e5a6c2dda591e8841fef62063bc69600.jpg

Bardzo spójny projekt, za wyjątkiem kół. Powinny mieć jakieś kanty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

 

 Sam go zrobiłeś w garażu? Co było bazą, pralka i kuchenka? 🤣

Odnośnie niezawodności Toyot, trzeba powiedzieć na samym początku, że są Toyoty 100% made in Japan (części japońskie i montowane w Japonii) i są Toyoty pozostałe. Te pierwsze praktycznie są bezawaryjne. Ot cała tajemnica.


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie jakby zrobili felgi które by wizualnie udawały kwadrat byłoby ciekawie

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

Co sądzicie o tym modelu? Jak dla mnie wygląda jakby to był projekt AI. 

 

image11.jpg

Wyglada jak 99% mydelniczkowatych suvów. Nie wiem co ma do tego ai.


1dFQTya.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

452653026_522226340146162_3127964811196892849_n.thumb.jpg.5d39ed3de7a251d158666fe4564b57ad.jpg

 

452832299_522226456812817_6744750676861654982_n.thumb.jpg.e5a6c2dda591e8841fef62063bc69600.jpg

Skopiowali moje rolety okienne w tym czymś! Swoją drogą, Pan Samochodzik w końcu ma swoje pokraczne auto produkowane seryjnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W temacie spalania (a3 190KM 4x4). Jazda zgodnie z przepisami jedynie przez Niemcy jak inni czyli ok 160-170 km/h. Wakacje w Skandynawii. Docelowo Stavanger z wejściem na "półkę skalną" oraz "wiszący kamień". Najdalej tym razem było Bergen. Przy poprzednim pobycie aż na Nordkapp było 8030 km i średnia 5,9 (było a4 150KM).

20240725_183615.jpg


IWC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, nicon napisał(-a):

Wyglada jak 99% mydelniczkowatych suvów. Nie wiem co ma do tego ai.

Myślałem głównie o atrapie chłodnicy i dziwacznym wzorze na niej. Skojarzenie z projektami AI, gdzie czasami ludzie mają np. 6 palców. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

452653026_522226340146162_3127964811196892849_n.thumb.jpg.5d39ed3de7a251d158666fe4564b57ad.jpg

 

452832299_522226456812817_6744750676861654982_n.thumb.jpg.e5a6c2dda591e8841fef62063bc69600.jpg

 

W końcu jakiś ciekawy samochód. 😜 Właściciel musiał się pewnie nieźle nagimnastykować, żeby móc go zarejestrować w Polsce. Jakiś czas temu czytałem, że będzie to niemożliwe.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

452653026_522226340146162_3127964811196892849_n.thumb.jpg.5d39ed3de7a251d158666fe4564b57ad.jpg

 

452832299_522226456812817_6744750676861654982_n.thumb.jpg.e5a6c2dda591e8841fef62063bc69600.jpg

Nowy tarpan? :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, vvv napisał(-a):

Mam/miałem kilka toyot ogólnie nie narzekam, ale też bym nie gloryfikował ;)

Tyle oleju co mi żłopało 1.4vvti i 1.8vvti to audi w dieslu na longlife nigdy nie widziało między wymianami. 

Auris z valvematic jeździ, ale mam znajomych którym już padł sterownik.

 

 

1,8 VVTi jeździłem do 150 000 km i nie miałem problemu z olejem ale to byłay późniejsza seria. 

 

Sterownik Valvematic wymieniałem po 132 000 km. Niektórym po 80 000 km już siadał. A czasem wytrzymuje i 350 000 km. Są jakieś teorie co do rodzaju oleju i stylu jazdy, ale to chyba jednak losowo.

 

Coraz więcej jest używek do kupienia, oczywiście jest ryzyko. Podobno pracowali nad tematem, więc przy kupnie używki warto szukać jak najnowszych generacji. 

 

Najgorsze, że to fiksuje elektroniczna płytka w tej części  i raczej nie do regeneracji. 

 

 

1 godzinę temu, souls_hunter napisał(-a):

 Sam go zrobiłeś w garażu? Co było bazą, pralka i kuchenka? 🤣

Odnośnie niezawodności Toyot, trzeba powiedzieć na samym początku, że są Toyoty 100% made in Japan (części japońskie i montowane w Japonii) i są Toyoty pozostałe. Te pierwsze praktycznie są bezawaryjne. Ot cała tajemnica.

 

praktycznie tak 🙂 ale np. taki dynx od RAV 4 kosztuje kilkanaście tys. a po gwarancji .....

 

Korozja przewodu do napędu tylnego hybrydy (toyotaklub.org.pl)

 

Edytowane przez Marak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.